Volgers

zondag 12 februari 2023

Gelukkig nieuwjaar

   Hoi,

Jullie hadden van mijn nog een treatzakje te goed van het oudjaar zingen, tegoed. Deze plaats ik vandaag. Voor mijn buur jongens had ik 3 zakje gemaakt voor het nieuwjaar zingen gemaakt. Dit is de laatste versie. 

Deze komt net van pas voor de challenge van deze week bij Girlz Creative Christmas, want het thema is GEEN ROOD.



💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

De teller voor donatie bij  Het Feestvarken staat met dit jaar erbij op 67 euro. Natuurlijk ga ik dit jaar verder doen. Bij elke verkochte kaart doneer ik 0.5 euro. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



5 opmerkingen:

karin zei

Die traditie zingen voor Nieuwjaar heb ik nog nooit van gehoord.
Leuk zo'n zakje lekkers met zo'n leuke decoratie erop.
Groetjes,
Karin

Daphne zei

Leuk geen rood, ik krijg meteen ideeën.
Ik ga weer meedoen hoor, vorige week over geslagen, want toen had ik geen tijd voor een kerstkaart.
Maar dat wil ik deze week goed maken.

jackelien zei

Super leuk zakje heb je gemaakt.
Groetjes Jackelien

GerJanne zei

Heel Leuk!
Ik krijg berichten van jou, reacties op oude blogposten. Misschien moet je je wachtwoord even veranderen..

Billie A zei

Cute package idea. thanks for sharing over at Sparkles Christmas