Volgers

maandag 20 februari 2023

Vitamin C...

      Hoi,

Zaterdag gaan we eten met mijn moeder en stiefvader. Ik heb voor mijn verjaardag Bongobonnen gekregen en mama ook. We hadden toen afgesproken om dan samen te gaan eten. Nu hebben we eindelijk een datum geprikt. Zie er al naar uit.

Voor vandaag heb ik een kaart voor  Creative Sketchy Girls. Deze maand is het echt een gemakkelijke schets. Doen jullie mee?


Mijn Challenge Blog

💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

De knoop is doorgehakt. We starten op 5 maart met een nieuwe challengeblog.
Girlz makes Guyz cards, een challenge waar we uitsluitend mannenkaarten gaan maken.
Hier kunnen jullie alvast een kijkje nemen.

De teller voor donatie bij  Het Feestvarken staat met dit jaar erbij op 67 euro. Natuurlijk ga ik dit jaar verder doen. Bij elke verkochte kaart doneer ik 0.5 euro. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍




6 opmerkingen:

Lia zei

Leuke kaart met mooi model!
Lia xx

Je@net zei

Wat een gezellig kaartje heb je gemaakt, Claudia!

Daphne zei

Leuke kaart hoor.
Inderdaad een leuke sketch.
Alleen het vooruitzicht voor het etentje is al fijn om te hebben hè.

GerJanne zei

AH, die sketch hadden we nog niet zo lang geleden ook, he? Heel mooi!
Jouw voorbeeld is ook gaaf!

Anita van Deur zei

Toffe zomerkaart!

Chris zei

An eye catching shape, fabulous image and beautiful colours, a great take on your sketch Claudia! Thanks for sharing at crafty Calendar this month.
Chris
x