Volgers

zondag 5 februari 2023

Heel veel warme Wintergroetjes

  Hoi,

Vandaag bij Girlz Creative Christmas, als thema Kerstballen. Doen jullie mee? Ik heb er een CAS kaartje van gemaakt.



💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

De teller voor donatie bij  Het Feestvarken staat met dit jaar erbij op 67 euro. Natuurlijk ga ik dit jaar verder doen. Bij elke verkochte kaart doneer ik 0.5 euro. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


7 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Toffe kaart.

karin zei

Grappig om knopen te gebruiken als kerstballen. Leuk gemaakt.
Groetjes,
Karin

GerJanne zei

Heel leuk kaartje met de knopen!

Daphne zei

Heel leuk bedacht.
De knoopjes vallen mooi op, de mini strikje gemaakt met een heel fijn stiftje zijn goed gelukt.

Darlene zei

OMG what an awesome design Claudia! Love it! Thanks so much for joining in the fun at our Peace On Earth challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often. We appreciate your support!

Darlene
PEACE ON EARTH
DAR’S CRAFTY CREATIONS

Nancy zei

Hey Claudia,

Super leuk is deze kerstkaart!

Liefs,
Nancy

Vickie Y zei

Beautiful! Thank you for sharing with us at POE Christmas Challenge.