Volgers

woensdag 31 juli 2024

Be Yourself....

  Hoi,

Dit kaartje is mijn inspiratie kaartje voor verschillende DT challengeblogs.

Zo heb ik volgende combinaties gemaakt: KKT en Penny's Challenge, 
De thema's zijn: Bij de KKT zijn de kleuren oud roze en legergroen en bij Penny's Challenge alles mag.
 Dit is mijn kaartje geworden. 

Kleurenkaartenteam

Wil je weten wat de andere deelnemers hebben gemaakt? Je kan de lijst hier vinden



πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:

 Tot gauw! πŸ˜€

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

16 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Heel mooi en vind je afbeelding leuk erbij.

Femminde zei

Wat een leuk kaartje is het geworden!! Mooi die achtergrond.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde
ps. helaas heb ik mij niet aangemeld, er staat wel een kaartje op mijn blog

Marijke zei

Een mooi kaartje heb je gemaakt en die achtergrond ook mooi gedaan! Leuk dat engeltje erbij! Groetjes Marijke

meg zei

Absolutely beautiful Claudia

!neke zei

Mooi met dit leuke elfje !!!!!
groeten Ineke

Nancy Soetaert zei

heel mooie kaart voor het KKT!
Groetjes
Nancy

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart in deze kleuren combinatie Claudia.
Groetjes Elle-Jeanne

Marfien zei

lief kaartje, mooi met de gespatte achtergrond

Martina's kaartjes zei

deze is leuk geworden zo ! mooi kaartje
blij met je deelname deze maand,
grtjs,martina

GerJanne zei

Prachtig! Dat heb je heel mooi gedaan!

Nelleke zei

Gave kaart zeg! Prachtig bij elkaar. Groetjes Nelleke

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooi kaartje voor het KKT! Mooie achtergrond heb je gemaakt 🌺☕️

Ingrid Reyners zei

Een mooi kaartje heb je gemaakt voor het KKT. Groetjes Ingrid

Nancy zei

Hey Claudia,
Hier een inhaalrondje voor het KKT.
Je maakte een mooie basis voor jouw kaart in de kleuren van deze maand!
Liefs,
Nancy

chantal zei

Nog een late reactie voor KKT. Super dromerige kaart heb je gemaakt.
Liefs Chantal

Renske zei

Wat een mooie kaart met een prachtige achtergrond. Dank je wel voor het meedoen aan de Polkadoodles challenge deze week. Succes.

Groetjes Renske, Polkadoodles DT