Volgers

dinsdag 30 juli 2024

Granny vestje à la Karin Bloemen! - deel 2

  Hoi,

Toen we vorige week op weg waren naar Zee, heb ik in de wagen gehaakt. Het is een bijna 2 uur durende rit. Dus ja tijd genoeg voor wat te haken. Dat heb ik op de terugweg na een dutje ook gedaan. Zo ging het heen en weer gereis naar de kust toch wel vlotter en leuker.

Omdat mijn haakwerk nogal veel kleuren omvatten, en dit in de wagen niet zo handig is, had ik enkel de binnenste kleuren mee. zo kan ik alle hartjes al proberen maken. Ik heb bijna 3 sets afgekregen.

Eens thuis heb ik van de kleine vierkantjes dan weer een aantal lapjes afgewerkt. En er nu  9 vierkantjes klaar. Nog 49 te gaan.

Dat is één van Karin haar boeken waar ik het model dat ik wil haken heb gevonden.


Dit is het model dat ik wil haken

Dit zijn de stukjes die ik deze week heb gehaakt.

 

Je kan mij ook volgen op mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes  




 Tot gauw! 😀

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


3 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Wat een leuk vestje ga je haken Claudia.
Leuk werk.
Succes.
Groetjes Elle-Jeanne

Anita van Deur zei

Gaat vast heel mooi worden.

karin zei

Leuk zo'n gehaakt vestje. Makkelijk om restjes weg te werken. Succes ermee je hebt nog een aantal te haken 🙂
Groetjes
Karin