Volgers

vrijdag 5 juli 2024

Hello Sunshine

 Hoi,

Vandaag een leuke dag. Ik ga een nieuwe tattoo laten zetten. De foto ervan zal ik later meedelen. Hmm, natuurlijk wordt het wel iets met vlinders.

Vandaag een kaartje voor The Outlawz Festive Friday

Zoals elke maand hebben we een aantal thema's voor jullie klaar. Hier mag je uit kiezen om je creatie mee te maken

KERST - CHRISTMAS
ZOMER - SUMMER
AAN DE ZEE - AT THE BEACH
KNOPEN - BUTTONS

ZOMER - SUMMER





💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

Je kan mij ook volgen op mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes  



 Tot gauw! 😀

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooi zomers kaartje, nu het weer nog.

Marjolijn van Elsberg zei

Prachtige kaart, hoop dat het helpt!

Elle-Jeanne zei

Leuk zomers kaartje Claudia.
Groetjes Elle-Jeanne

Nancy zei

Hey Claudia,
Wat een super leuke coctailkaart!
Liefs,
Nancy

Helen zei

A great summer themed card.

Thanks for another DT project for the Festive Friday Challenge.

Helen x