Volgers

vrijdag 19 juli 2024

Fietsen

 Hoi,

Geheel onverwachts hebben Wim en ik vandaag een fietstochtje gedaan en zijn we vrienden tegengekomen. Samen hebben we een gezellige namiddag beleefd. Nadien zijn Wim en ik een friietje gaan eten. Bij de terugweg heb ik een val gemaakt, waardoor er vandaag spijtig geen kaartje op men blog komt. Ik hou het heeeeeeel rustig. Morgen een nieuwe dag!!!



ik voel mij ook zo stijf!!

Wel heb ik nieuws.!!!

Hoi,


Vanaf 25 augustus starten Lisbeth en ik een nieuwe maandelijkse challenge blog!!!!! Deze zal telkens starten de 25ste v/d maand.

GIRLZ CREATIVE FUN ART OF SCRAP


Deze blog is bedoeld om je creativiteit helemaal los te laten. Alles is toegestaan. Kaartjes, albums, lay outs, project life, ATC, mixed media, stempels, digis enz.... Enige voorwaarden .... dat jullie DESIGN PAPIER gebruiken!!!

DT CALL 

Voor deze Challenge blog zoeken we ook nog een aantal DT leden!!! Wie komt ons team versterken? We zijn heel relax. Iedereen maakt zijn project op eigen tempo en laadt die op de juiste plaats op. Je krijgt comment nr en bij 15 deelnemers kies je om beurt een top 3.

Heb je interesse? Mail mij even naar claudiaskaartjes@outlook.com


For this Challenge blog we are also looking for some DT members!!! Who will join our team? We are very relaxed. Everyone makes their project at their own time, and upload it at the right place. You get comment no and with 15 participants you take turns choosing a top 3.


Interested? Please email me at claudiaskaartjes@outlook.com

Tot snel

Claudia en Lisbeth

Je kan mij ook volgen op mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes  



 Tot gauw! 😀



Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍




3 opmerkingen:

GerJanne zei

Wat een pech!! Beterschap!

Marjolijn van Elsberg zei

Wat zal je geschrokken zijn, met een elektrische fiets, Auwww. Ik spreek uit ervaring. Sterkte en betershap!

Epie zei

Oeioei , zonder helm nog wel beterschap Claudia
Groetjes en hartstikke bedankt voor je post!!
Groetjes Epie hy