Volgers

maandag 1 juli 2024

Warme kerstwensen

  Hoi,

en om het contrast groter te maken met de kaart van deze ochtend.. nu een kerstkaart!!!! Christmas in July is het thema bij Pearly Sparkles Challenge. Doen jullie mee??

Van deze kaartjes heb ik een kleine serie gemaakt. Positief en negeatief. De voorbeeldjes volgen binnenkort. Hoe dus men blog in de gaten.


πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍





4 opmerkingen:

meg zei

Beautiful CAS card,great choice of colours

Marjolijn van Elsberg zei

Het is weer een plaatje geworden je kaart!

crafty-stamper zei

Great CAS card and love the beautiful die-cut Christmas tree.
Carol x

Helen zei

Beautifully CAS - love it!

Thanks for another great DT card for Pearly Sparkles.

Helen x