Volgers

donderdag 25 juli 2024

Granny vestje à la Karin Bloemen!

  Hoi,

Ik ga jullie af en toe onderdompelen in mijn andere hobby.. namelijk handwerk. Dat kan haken, breien, borduren zijn. Voornamelijk zal het breien en haken zijn. Ik ga jullie van tijd tot tijd mijn vorderingen laten zien aan projecten waar ik aan werk. Ook hier werk ik meestal aan meerdere projecten door elkaar. Maar uiteindelijk geraken die ook klaar!!

Deze zomer werk ik aan een haakproject. Ik hoop deze klaar te hebben tegen het einde van de zomer.....maar ik vrees ervoor!! Het is een patroon van Karin Bloemen. Zij haakt geweldigen dingen, met als basis, granny vierkantjes. Eigenlijk best gemakkelijk! Voor dit model heb ik 58 vierkantjes nodig. Voor nu heb ik er 6 helemaal klaar!!

Dat is één van Karin haar boeken.


Dit is het model dat ik wil haken

Dat zijn de stukjes die ik al gehaakt hebt. Nog 52 te gaan.

Ik wil ook al iedereen bedanken voor de leuke kaartjes die ik al heb mogen ontvangen voor mijn verjaardag!! Zo leuk!

Je kan mij ook volgen op mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes  




 Tot gauw! 😀

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


2 opmerkingen:

GerJanne zei

Wat leuk dat je ook haakt. Dat wordt vast mooi!

Marjolijn van Elsberg zei

Echt dat wordt straks een heerlijk vest. Leuke kleurtjes gebruik je.