Volgers

zondag 24 maart 2013

Blauw / Roze

Hoi,

Vandaag was het echt een ijzige koude dag. Schrale wind en veel sneeuw. Maar na een lekker ontbijt in de school van mijn kids, was het weer knutseltijd.

Ik heb een aantal kaartjes gemaakt, maar ik kan deze nog niet laten zien. Deze volgen later.

Wat ik jullie wel wil laten zien is mijn kaartje voor de challenge van kaartjes-inspiratie-challenges met als thema blauw / roze.

grtjs
Claudia

gebruikte materialen:
cardstock: op een beurs gekocht
decopapier, blauw en glitterpapier, kanten bloemetjes: boekenvoordeel
stansjes: Marianne Design
Verder heb ik nog een afbeelding van het internet geplukt van volgende site Paula bee's space en ingekleurd met spectrum noirs. Sentiment komt van cards en scrap (ekef)

11 opmerkingen:

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Leuke stempel en prachtige details.
Gr. Anja

nans'creablog zei

Mooie kaart Claudia. Leuke digi en het lint met roosjes is ook super.

Groetjes,
Nans

Anoniem zei

Mooie kaart.Groetjes joke

jolanda zei

mooi kaartje

CreaSjouk zei

Lief kaartje!
Bedankt voor het meedoen aan de challenge kaartjes inspiratie.
Groetjes Sjoukje

jandokan zei

Dit is een schattig kaartje geworden, Claudia
Bedankt voor het meedoen aan de KIC challenge!

Groetjes Anja

Antoinette Voorn zei

Schattig en fleurig kaartje

Gr Antoinette

haakmuts zei

wat een schattig kaartje!
Bedankt voor het meedoen met onze challenge.

Groetjes Linda
DT KIC

Kimmie zei

Hoi Claudia

Grappig kaartje heb je gemaakt.

Dank je wel voor je bijdrage aan KIC Challenges!

XXX Kim

Blissful Universe zei

๋ฑƒํ• ๋ง›์ด ๋‚˜๋Š”๊ณณ ๋จนํŠ€๊ฒ€์ฆ ์•ˆ์ „ํ•œ๋ฉ”์ด์ ธ

Blissful Universe zei

๋ฑƒํ• ๋ง›์ด ๋‚˜๋Š”๊ณณ ๋จนํŠ€๊ฒ€์ฆ ์•ˆ์ „ํ•œ๋ฉ”์ด์ ธ