Volgers

zondag 3 maart 2013

Hiep Hiep Hoera

Hoi,

Hier ben ik weer vandaag. Voor de 3de keer.

Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar na een tijdje heb ik zoveel restjes papier. Weggooien vind ik zonde, dus hou ik alle restjes bij. Mijn doosje is zo vol dat er eigenlijk niets meer bij kan. Dus, besloot ik vandaag om de restjes op te gebruiken.

Toen ik ben begonnen met kaartjes maken, maakte ik veel kaarten in 3D. Ik heb nog zoveel prentjes dat ik het idee kreeg om zowel mijn restjes papier als de 3D design op te gebruiken.

Dit is mijn eerste kaartje met restjes en 3D design. Het is toch een leuke kaart geworden. Vinden jullie dit ook?

grtjs
Claudia


Gebruikte materialen:

veel restjes decopapier.
cardstock: zeeman
lint: action
3D design, uit mijn grote voorraad
goudkleurige sticker tekst

5 opmerkingen:

nans'creablog zei

Een mooie kaart Claudia. Je restjes zijn goed besteed, is inderdaad zonde om ze weg te gooien.

Groetjes,
Nans

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Als je het niet verteld had dat het restjes zijn had ik het niet geweten.
Ik bewaar ook altijd mijn restjes. Meestal gebruik ik dat om bloemen te maken.
Gr. Anja

Jolara zei

wat prachtig ! Liefs Joyce
ps ik heb een blogcandy

Ria zei

Mooie kaart Claudia en zo kom je mooi van je restjes af.
Gr Ria

Anoniem zei

Mooie kaart .Groetjes Joke