Volgers

donderdag 7 maart 2013

Shopping

Hoi,

Iedereen bedankt voor jullie reacties. Weer een nieuwe volger, Ria, welkom.

Voor ik mijn kaartje toon, wil ik graag vertellen dat ik ondertussen 41/2 gestopt ben met roken.

Kaartje is gemaakt volgens een sketch en digi van EKEF.
Een gepaste afbeelding vond ik niet meteen, tot ik bij kleurplaten ging zoeken. Op de volgende site zijn talloze mooie afbeeldingen te vinden: http://www.kleurplaat.com/kleurplaten/overzicht. De afbeelding heb ik ingekleurd met de Spectrum Noir stiften.

Met dit kaartje doe ik uiteraard mee met de volgende challenge:
EKEF  tot ma 11 maart - opdracht: maak een kaart volgens sketch met als thema shopping.

grtjs
Claudia


Gebruikte materialen:
cardstock
decopapier, ronde parels, glittersteentjes: zeeman
lint: kruidvat
afbeelding: internet
stetch en digi van EKEF

15 opmerkingen:

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Leuke stempel en frisse heldere kleuren.
Gr. Anja

Nelleke zei

Vrolijke kaart is dit geworden! Groetjes, Nelleke

corryskaart zei

Hoi Claudia
Wat een vrolijke kaart met dit shoppende meisje en knap dat je gestopt bent met roken,mij lukt het niet dus paf rustig verder,hihi
Groetjes van corry

Antoinette Voorn zei

Weer een super leuke en mooie kaart...!!!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Anoniem zei

Mooie kaart Claudia en mooie kleuren heb je ervoor gebruikt.Groetjes Joke

karin zei

Hoi Claudia,
Ik heb je net een Award gezonden. Hoop dat je het leuk vind.
gr.Karin

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Bedankt Karin. Ik vind het heel leuk. Alleen heb ik hem nog niet ontvangen.

grtjs
Claudia

Josje zei

Leuke vrolijke kaart in felle kleuren
groetjes

Ria zei

Mooie kaart Claudia.
Gr Ria

nans'creablog zei

Prachtige kaart Claudia. Echt hele mooie kleuren.

Groetjes,
Nans

Je@net zei

Wat een vrolijke kaart, Claudia, leuk gedaan!
Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Elke Kaart een Feestje!

Nelly zei

Lekkere vrolijke kleuren en een heel toepasselijk plaatje.
Leuk hoe je de sketch hebt verwerkt in je kaart.

Gezellig dat je meedoet deze week aan de uitdaging van Elke Kaart Een Feestje.

Groetjes Nelly

Anoniem zei

Hallo Claudia
Nog even over mijn kaartje de omschrijving van deze kaart staat bij http://martinaskaartjes.blogspot.nl/ onder de tutorials helemaal uitgelegd.Hoop je hiermee geholpen te hebben.Fijne zondag en groetjes Joke

Tinie zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt met onze schets! En ook nog die leuke tekststempel gebruikt! Gaaf hoor!
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Elke Kaart een Feestje!
Groetjes Tinie

Noriko zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt aan de hand van de sketch voor onze uitdaging.
Bedankt voor het mee doen.
Leuk geheel is het geworden.

Lieve groetjes Noriko
norikoskaarten.blogspot.com