Volgers

maandag 4 maart 2013

Pluk de dag

Hoi,

Vandaag was het schitterend weer. Ik heb de hele namiddag buiten bezig geweest. Ramen lappen, terras schuren,.....Heerlijk was het in het zonnetje. Ik had zoveel energie vandaag, zou het door het zonnetje komen????

Dus, heb ik deze avond nog de tijd gevonden om een kaartje te maken.  Het is een lente kaart geworden. De sketch komt van KIC. Ik vond die sketch, simpel, maar zo mooi, dat ik deze heb gebruikt voor mijn kaartje.  Het stempeltje heb ik ingekleurd met Spectrum Noir stiften. Het inkleuren doe ik nog helemaal niet lang. Zal nog veel mogen oefenen, denk ik.

Met deze doe ik mee aan de volgende challenges:
Kleurenfestijn tot 31 maart - lente/voorjaarskaart
KIC tot 16 maart - kaart met vlinders

Grtjs
Claudia


Gebruikte materialen:
cardstock: voorraad thuis
decopapier, glittersteentjes: kruidvat
pareltjes roos: action
tekst is een digi van EKEF
stans en pons vlinders

19 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Wat een vrolijke en gezellige kaart,
mooi papier heb je gebruikt ☺

Bedankt voor je deelname aan onze
Challenge op Kleurenfestijn !

Fijne nieuwe (knutsel) week,
lieve grtjsss Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Kimmie zei

Hoi Claudia

Wat een vrolijke en zomerse fleurige kaart heb je gemaakt zeg!
Erg leuk!

Dank je wel voor het meedoen aan KIC Challenges.

XXX Kim

Nelleke zei

Schitterend, mooie heldere kleuren heb je gebruikt, en wat kleur je goed ondanks dat je het nog niet zo lang doet. Groetjes, nelleke

Unknown zei

Hoi Claudia,Wat een schatje zeg! Vrolijk afdrukje,huppelt zo de Lente in. Zo leuk! Goed idee om ook de sketch te gebruiken! Dank je wel voor het meedoen met Kaartjes-Inspiratie-Challenges blog! groetjes Willie

Ria zei

Een echte voorjaarskaart Claudia,mooi hoor.
Gr Ria

Anoniem zei

Mooie voorjaarskaart.Groetjes Joke

Antoinette Voorn zei

Heel gaaf kaartje ! Mooie kleurjte heerlijk!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

jolanda zei

mooi vrolijk kaartje

R.V.Cards zei

Hallo Claudia
Wat heb je een mooie kaart gemaakt
Bedankt dat je mee doet aan onze
KIC challenge
ik hoop dat je de volgende keer weer mee doet
en heb je mijn mooie blog al gezien
groetjes Ria
word je dan gelijk even volger dat zou ik leuk vinden

Josje zei

Wat een leuk kaartje en vrolijke kleuren
groetjes Josje

corryskaart zei

hoi claudia
toen jij buiten aan het soppen was,heb je volgens mij extra zon opgepikt en nu in je leuke vrolijke kaart verwerkt,TOPPY!!
groetjes van corry

karin zei

Dit is een vrolijk kaartje wat precies past bij dit zomers weertje :)
gr.
Karin

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Helaas moest ik vandaag werken. Maar gisteren was ik vrij en heb ook heerlijk in de tuin gewerkt. Echt genieten met dit weer.
Gr. Anja

jandokan zei

lief kaartje, mooie vlinders!
groetjes Anja

nans'creablog zei

Wat een mooie kaart Claudia. Hele vrolijke kleurtjes.

Groetjes,
Nans

CreaSjouk zei

Je hebt je duidelijk laten inspireren door het mooie lente weer. Leuk kaartje is het geworden!
Bedankt voor het meedoen aan de challenge van kaartjes inspiratie!
Groetjes Sjoukje

Creatiefenzo zei

Hai Claudia ,wat heb je een gave kaart gemaakt en wat leuk dat je meedoet aan de challenge van KIC

groetjes Danny

Anoniem zei

Wat een mooie kaart!
Gezellig dat je meedoet met de VLINDER challenge bij KIC.

Groetjes Claudia

Blissful Universe zei

๋ฑƒํ• ๋ง›์ด ๋‚˜๋Š”๊ณณ ๋จนํŠ€๊ฒ€์ฆ ์•ˆ์ „ํ•œ๋ฉ”์ด์ ธ