Volgers

vrijdag 29 maart 2013

Patchwork

Hoi,

Bedankt iedereen voor jullie lieve reacties. Het blijft leuk om die steeds weer te kunnen lezen. José, welkom, leuk dat je volger bent geworden van mijn blog.

Ik heb een kaartje gemaakt naar aanleiding van de challenge van
Cards and scrap   (ekef) met als thema: patchwork.

Mijn kaartje is een geboortje kaartje geworden. Er staat bewust geen naam op. Zo kan ik deze nog gebruiken wanneer nodig is.

grtjs
Claudia



Gebruikte materialen:
cardstock: zeeman
lint: boekenvoordeel
stempeltekst heb ik van Marianne via Pinterest. Afdrukje van de kinderwagen heb ik ook van het internet, Paula Bee's Space. Afdrukjes heb ik ingekleurd met Spectrum Noirs.
glittersteentjes: action
decopapier: weet ik niet meer, ik denk boekenvoordeel.
Verder heb ik nog een bloemenpons gebruikt.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat Een mooie kaart met pachwork van mij ligt hij klaar maar deze is heel erg mooi geworden Claudia.Fijne paasdagen en groetjes Joke

Sé-tje Limlam frutsels zei

Wat een leuke kaart met dat patchwork!! Mooie kleurcombinatie. Succes met de challenge..
Fijne paasdagen!!

Groetjes José

karin zei

Dat is een leuk kaartje Claudia. Leuk gemaakt die indeling met lint.
Fijne paasdagen !
gr.
Karin

Aukje zei

Hele leuke kaart met mooi gekleurd papier!
Fijne paasdagen
Groetjes
Aukje

Nelleke zei

Wat een schitterende kaart met hele mooie kleuren. Fijne dagen, groetjes, Nelleke

Bernadet zei

wat een superleuke kaart Claudia!!
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij CArds&Scrap

Blissful Universe zei

뱃할맛이 나는곳 먹튀검증 안전한메이져

Blissful Universe zei

뱃할맛이 나는곳 먹튀검증 안전한메이져