Volgers

zondag 3 maart 2013

Van harte

Hoi,

En dan nu mijn kaartje. Zoals ik al eerder vertelde hebben mijn dochter en ik gisteren nog wat aan het freubelen geweest. Ik heb een kaartje gemaakt met een "schattig beertje". Nu eens niet ingekleurd maar met een 3D design. Deze heb ik geplakt met siliconelijm. De sketch heb ik gevonden bij NKU. De sketchen die ik daar op de site vind, zijn steeds een bron van inspiratie.

Met deze kaart wil graag meedoen aan volgende challenge:
EKEF. tot maandag 4 maart.
De opdracht is: maak een kaart met een frame/fotolijst.

Grtjs
Claudia




Gebruikte materialen:
Cardstock, bruin bloemetje: zeeman
decopapier: kruidvat:
3D design, groen plaksteentjes, groen kant: action
bloemenpons
stans blaadjes: marianne design
embossingfolder: boekenvoordeel
Verder heb ik nog 2 stansen gebruikt, één voor de frame en het ander voor de tekst. De tekst is een claerstempel en het stempelinkt komt van het kruidvat.

11 opmerkingen:

jolanda zei

mooi kaartje

karin zei

Heel mooi ! Zoals je zegt we vinden op veel blogs genoeg inspiratie :)
gr.
Karin

Anoniem zei

Prachtige kaart en een heel leuk model kaart.Groetjes Joke

nans'creablog zei

Een hele mooie kaart Claudia. Ook het kaartje van je dochter is super.

Groetjes,
Nans

Nelleke zei

Vooral je bloem is erg mooi geworden. groetjes, Nelleke

Corinne Oosterhoff zei

mooie kaart geworden

succes met de uitdaging van elke kaart een feestje

gr corinne

Ellen zei

Wat een prachtig lijstje op je kaart Claudia!
Bedankt voor het meedoen met EKEF!
Groetjes Ellen

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een schatje.
Bedankt voor het meedoen bij EKEF.
Groetjes Miranda

anncreatief zei

wouw leuke kaart
groetjes anneke

*mieke* zei

Ontzettend leuke kaart Claudia en natuurlijk bedankt voor het mee doen bij EKEF!
Groetjes Mieke

Cynthia van der Wilk zei

Bedankt voor het achterlaten van je bericht op mijn blog. Ik ben natuurlijk ook even bij jou gaan kijken. Wat een vrolijke kaartjes heb je gemaakt zeg. Dit is toch wel mijn favoriet.