Volgers

zaterdag 16 maart 2013

Laat de lente nu maar komen!!!

Hoi,

Eerst en vooral wil ik iedereen bedanken voor jullie reacties. Zelfs Joran is altijd super nieuwsgierig wanneer ze een reactie krijgt op haar kaartje.

Aukje, welkom op mijn blog. Leuk dat je volger bent geworden.

Zelfs met een superdruk weekend heb ik nog tijd gevonden om dit kaartje te maken.
Vandaag hebben we de verjaardag gevierd van Joran en Jarno, in Speelstad met de kindjes van de klas. Jarno is mijn zoon. Hij verjaart pas op 7 april (en wordt dan 11), maar we vonden het leuk (en gemakkelijk) om de verjaardagen samen te vieren.

Morgen ga ik helpen bij de tentoonstelling van onze club "Fresia". Het zal ook wel een drukke dag worden. Wim, mijn echtgenoot en de kindjes komen in de namiddag langs. Ze komen er een lekkere pannenkoek eten.

En dan nu mijn kaartje. Met dit kaartje doe ik mee met de challenge van Cards en Scrap Challengeblog (EKEF). Thema is wit met een vleugje pastel.  Deze challenge is tot ma 18 maart.

Grtjs
Claudia

Gebruikte materialen:
cardstock: weet ik niet meer
decopapier: wibra
glittersteentjes: action
emblissement bloemetjes: zeeman
stans vierkant: boekenvoordeel
stans bloemen en blaadjes: Marianne Design
Verder heb ik nog een bloemenpons gebruikt. Letterstempel en stempelinkt. De afbeelding heb ik van het internet gehaald. Ik weet alleen niet meer van welke site, sorry!!

10 opmerkingen:

nans'creablog zei

Wat heb je dat mooi gemaakt Claudia. Superleuk afdrukje.
Veel plezier op de tentoonstelling en fijn weekend nog.

Groetjes,
Nans

Anoniem zei

Prachtige kaart in paars kleuren.Veel plezier morgen .Groetjes Joke

jolanda zei

hele mooie kaart

karin zei

Schattig paaskuikentje ! Leuk te horen dat je zoon dezelfde verjaardag heeft al ikzelf :)
gr.
Karin

ANJA 3D zei

Schitterende paaskaart. Mooie kleuren.
Gr. Anja

Ria zei

Leuke kaart Claudia
Gr Ria

Aukje zei

Leuke kaart met zo'n schattig plaatje!
Groetjes
Aukje

Josje zei

Lief kaartje

Tinie zei

Leuke kaart!
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van het Cards&Scraps Challengeblog (EKEF)
Groetjes Tinie

Noriko zei

Wat een leuke kaart is dit geworden voor de uitdaging.
Super leuk dat je meedoet.
Bedankt!!

Groetjes Noriko
Cards&Scraps Challengeblog (EKEF)