Volgers

dinsdag 19 maart 2013

Kerstkaart

Hoi,

Voor de 4de keer vandaag. Nog net op tijd voor mee te doen met de challenge van christmas challenges. Dacht ik althans. Maar toch te laat. Dus pech, deze week zal ik dan niet kunnen meedoen. 

Hopelijk vind ik de tijd om wekelijks mee te doen. Zo heb ik een heel jaar door de tijd om Kerstkaartjes te maken.

Grtjs
Claudia

Gebruikte materialen:
cardstock: zeeman
decopapier: kruidvat
aluminiumpapier: van thuis
Afbeelding heb ik van het internet. Deze heb ik ingekleurd met de Spectrum noir stiften. Verder heb ik nog stempel en stempelinkt gebruikt.

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooie kerstkaart Claudia.Groetjes Joke

nans'creablog zei

Zonde dat je te laat bent voor de challenge want je kaartje is mooi geworden.

Groetjes,
Nans

corryskaart zei

Goeiegrutjes 4 posten op een dag nou je gaat als een speer met je leuke en lieve kaarten
Groetjes van corry

Josje zei

Grappig kaartje
groetjes

Aukje zei

Wouww.. 4 kaartjes, en allemaal leuk! Mooie ovale stans :-)
Groetjes
Aukje

Anoniem zei

mooie kerstkaart.
De stempel is erg leuk
groetjes claudia

Antoinette Voorn zei

prachtige kaart KLASSE!!!


gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

ANJA 3D zei

Schitterende kaarten heb je afgelopen dagen gemaakt. Jammer dat je net te laat was. Maar je heb in ieder geval wel weer een kerstkaart voor je voorraad.
Gr. Anja

Blissful Universe zei

๋ฑƒํ• ๋ง›์ด ๋‚˜๋Š”๊ณณ ๋จนํŠ€๊ฒ€์ฆ ์•ˆ์ „ํ•œ๋ฉ”์ด์ ธ

Blissful Universe zei

๋ฑƒํ• ๋ง›์ด ๋‚˜๋Š”๊ณณ ๋จนํŠ€๊ฒ€์ฆ ์•ˆ์ „ํ•œ๋ฉ”์ด์ ธ