Volgers

maandag 11 maart 2013

Geboorte kaartje

Hoi,

Welkom Jopie!! Blij dat je mijn blog leuk vindt en volger bent geworden.

Bij de NKU kan je meedoen met challenge 38, tot donderdag 14 maart. De opdracht is: maak een geboorte kaartje volgens sketch.

Een tijdje geleden kocht ik bij zeeman decopapier. In één van de setjes was ook heel leuk papier voor een babykaart te maken. Omdat ik het kaartje toch heel speels wou, heb ik een "aparte" afbeelding gebruikt. Niettemin vind ik mijn kaartje toch geslaagd.

grtjs
Claudia



Gebruikte materialen:

decopapier: zeeman
stans
blauw papier: hobbyoutlet
lint: action en boekenvoordeel
afbeelding: internet en ingekleurd met spectrum Noir stiften

16 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuke geboorte kaart Claudia,vind het plaatje van de smurf echt heel lief.Groetjes Joke

corryskaart zei

hoi claudia
juist omdat je iets anders maakt is je kaart extra mooi en leuk
groetjes van corry

Nelleke zei

Smurfen op een kaartje, nog nooit tegen gekomen. Heel erg leuk. Groetjes, Nelleke

jolanda zei

schitterend kaartje

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Heel leuk die smurf op je kaart. leuk idee.
Gr. Anja

nans'creablog zei

Dat heb je mooi gedaan Claudia. Ik vind die smurf super.

Groetjes,
Nans

Judith Slegers zei

o wauw deze is helemaal tegek!
Bedankt dat je meedoet met de NKU
Groeten Judith

hennie zei

Je kaartje is zeker geslaagd Claudia!
Leuk dat je meedoet met onze challenge.
Lieve groetjes hennie, DT NKU.

karin zei

Grappig die babysmurf :)
gr.
Karin

Josje zei

Wat een leuke kaart met die smurf
groetjes

Marianne zei

Ziet er geweldig uit.
Dank je wel voor het meedoen bij NKU.
Lieve groetjes Marianne

Antoinette Voorn zei

Ahhh wat een lieffie mooi hoor!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Aukje zei

Lief kaartje heb je gemaakt!!
Groetjes
Aukje

Liesbeth zei

Wat een origineel babykaartje met die smurf.
Leuk dat je meedoet bij de NKU.
gr. Liesbeth

kaartjesvanliesbeth.blogspot.com

Marga50 zei

prachtige kaart heb je gemaakt met een leuk plaatje. Bedankt voor je deelname bij NKU. Groetjes Marga.

Blissful Universe zei

뱃할맛이 나는곳 먹튀검증 안전한메이져