Volgers

maandag 9 december 2013

46ste kerstkaart

Hoi,

Oef, wat ben ik blij dat het drukke weekend achter de rug is. Vrijdag hebben we een tante van Wim hare voortuin versiert met een Sarah. Vrijdagnacht is de Sint ook langs geweest. Dus, zaterdag ochtend, waren de kinderen vroeg wakker. Maar die komen mama en papa niet wakker maken, hoor. Nee, ze hadden teveel pret om alles uit te pakken, snoepen en spelen. Toen ik even later opstond, lag mijn woonkamer helemaal overhoop. Maar de kinderen hadden er zo'n pret van. Ze waren heel blij met de cadeautjes van de Sint. Zaterdagavond zijn we bij die tante die 50 werd, gaan feesten.Mijn moeder was babysit van dienst, bij ons thuis. En natuurlijk had bomma ook wel iets mee,..... van de Sint. We waren in de vroege uurtjes pas thuis. En uiteindelijk zijn we zondag bij mijn schoonouders gaan eten, want daar kwam de Sint ook.

Nu dat de rust (voor eventjes toch, want de feestdagen komen eraan) weergekeerd heb ik deze namiddag lekker gefreubeld. Het is een niet alledaags kerstkaartje geworden, maar ik vind die zelf wel heel leuk.




Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Hobbyhome: challenge alles behalve een vierkante kaart tot 12 december
Just a note: challenge 17  labelkaart tot 31 december
EHI: thema kerstkaart tot 20 december
KIC: challenge 22: kerstkaart in niet alledaagse kleuren
Noor Design: digi tickets tot 14 december

gebruikte materialen:
cardstock: lidl
kraft: eigen voorraad
digi tekst: Noor Design
malletje: memory box
stempel: Joy craft en bewerkt met wow witte embossingpoeder met glitters
tag: met de silhouette gedaan
DP: action
bloemetjes en versiering, lint: boekenvoordeel, action
plakparels: action

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

15 opmerkingen:

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Mooi papier en leuke details heb je gebruikt.
Je vorige kaart is ook schitterend.
Leuk dat je met deze kaart mee doet met onze uitdaging bij EHI.
Groetjes, Anja

Mieke zei

Whaw, ziet er prachtig uit!

karin zei

De kindertjes zijn dus weer zoet voor een poosje met al hun kadootjes.
Wat een mooi en apart kaartje dat je hebt gemaakt.
groetjes,
Karin

Marijke zei

Knappe kaart Claudia!

Nelleke zei

Gaaf zeg en dan die kleuren roze bruin. Helemaal leuk. Groetjes. Nelleke

GerJanne zei

Hoi Claudia,
wat een mooie kaartje! Geweldig.
EN lekkere bijkomen nu, na dat drukke weekend!
Groetjes,
GerJanne

Jolanda zei

Vind je kaartje super mijn kerstkaarten zijn allemaal al op de bus dus ik kan weer beginnen voor komend jaar alvast;)

Groetjes Jolanda

Just me... zei

Hele mooie kaart en mooie kleuren...alles klopt zo bij elkaar.
Leuk dat je meedoet met de challenge bij Just a Note.

Liefs,
Diana

Anita Meijer zei

Dat klinkt inderdaad als een heel druk maar wel leuk weekend Claudia. Wat heb je dit weer prachtig gemaakt, supermooi.
Liefs van Anita

Anoniem zei

een prachtige kaart in mooie kleuren en leuk dat de sint bij jullie is geslaagd.Groetjes Joke

Erica ♥ zei

Wat een hoop leuke feestelijkheden
bij jullie, leuk hoor, en je kaart
is echt geweldig, zo mooi met deze
kleuren en detail, super !
Een fijn en gezellige (knutsel) week gewenst ☺
Grtjsss en liefsss van Erica ☼

Erica ♥ zei

En trouwens ook bedankt voor het
meedoen bij EHI ☺

Creaine zei

mooie kaart! Leuk dat je meedoet met de challenge bij KIC.
groetjes ine

Cindy zei

Wat heb je dit gaaf gedaan Claudia, je hebt de vlinder supermooi bewerkt! De kleuren zijn ook prachtig. Leuk dat je meedoet met de challenge van KIC. Groetjes, Cindy

Linda zei

Hoi!
Wat een bijzondere kaart heb je gemaakt voor onze KIC challenge!
Dankjewel voor je deelname.
Liefs, Linda DT-KIC