Volgers

vrijdag 27 december 2013

49ste kerstkaart

Hoi,

Ja ik ga gewoon verder met kerstkaartjes maken. Ik vind die zo leuk om te maken. Nog even en de teller staat terug op "0". Dit kaartje ga in de voorraadbak voor volgend jaar. Das maar goed ook want ik had niet genoeg kaartjes, dit jaar. Tussendoor heb ik nog vlug een paar snelle CAS kaartjes gemaakt.

Over dit kaartje ben ik best tevreden maar Wim vind die "tegenslagen". Ik vind die kleurencombinatie wel mooi. Dus, ben ik zéér benieuwd naar jullie reacties.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
CCWS: challenge 104 en een bloghop - volgens schets - tot 28 december
my besties dutch girls designs: alles mag tot 5 januari
KIC: uitdaging 23 alles mag tot 4 januari
CCC: uitdaging 34 - alles mag - tot 5 januari
c is for challenge: challenge 13 - modern X mas tot 05 januari


gebruikte materialen:
cardstock, DP, tekststempel en knoopjes: overschot van de kerstevent
kraft: eigen voorraad
mallen: Joy craft en MD
Digi: Besties en ingekleurd met copic. Verder heb ik het plaatje bewerkt met liquid applique en frantage embossingpoeder.
tekststempel: joy craft

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs

18 opmerkingen:

Hermien zei

Die mannen hebben er toch een hele andere kijk op Claudia!
Dit is weer een hele mooie.

Groetjes Hermien

Erica ♥ zei

Elke kaart is al mooi gewoon om het
feit dat het een zelfgemaakte is,
ik vind deze dan ook heel mooi en
vrolijke kleuren !

Hele fijne gezellige dagen nog gewenst,
lekker genieten en knutselen.
Een prachtig, geweldig en goed uiteinde
en de allerbeste wensen voor 2014 ☺

Veel liefsss van Erica ☼

Anita Meijer zei

Ik vind hem wel prachtig geworden Claudia, hele mooie kleurencombi ook. Top.
Superleuk dat je meedoet aan de challenge van My Besties Dutch Girls, dank je wel en veel succes.
Liefs van Anita

Lisbeth zei

hoi Claudia
mooi kaartje
ik ben de kerstkaarten effe beu
maar ik krijg er elke dag nog bij zodus ben ik verplicht om er nog een paar te maken, maar ik ben ook al met andere bezig
grtjs Lisbeth

carla zei

Goed idee hoor om met de kerstkaarten verder te gaan.
Ook deze is weer een hele leuke.
'k zou niet weten waarom je man deze minder moet vinden.
Goed gedaan Claudia.
Groetjes,
Carla

jolanda zei

prachtige kaart

karin zei

Heel aparte kleurencombi maar wel een mooie kaart !
groetjes en succes met de Challenges,
Karin

nans'creablog zei

Ik vind 'm wel mooi Claudia. Leuk papier ook.
Fijn dat je meedoet met de challenge bij My Besties Dutch Girls en veel succes.

Groetjes,
Nans

Anja zei

Hoi hoi,
Het is een geweldig mooie kaart en die kleuren passen super bij elkaar.En wil je dan ook hartelijk bedanken voor het mee doen bij *My Besties Dutch Girls Designs*

Groetjes Anja (DT)

Carol zei

Thanks for joining our blog hop at CCWS with this gorgeous creation. Good luck. Carol DT x

Trijntje zei

Hou Claudia, Je gaat maar door. Dit is ook een leuke kerstkaart. Groeten Trijntje

Creaine zei

Leuke kaart. Gezellig dat je meedoet met de challenge bij KIC.
groetjes Ine

Gehaakte cadeautjes zei

wat een leuke kaart, Claudia.
Dankjewel voor het meedoen aan de challenge bij KIC en ccws.
Groetjes Desiree

Eemeli zei

Fabulous creation and a great take on our CCWS-sketch. Happy Holidays!

Hugs from Finland,
Eemeli {DT}

Renata zei

Prachtig kaartje en wat een leuke stempel!! Leuk dat je meedoet met de bloghop bij CCWS.

Anoniem zei

Leuke kaart Claudia! Bedankt voor je deelname bij CCC en veel succes.
Groetjes, Liselot

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het is een schatje Claudia en ze is lekker warm aangekleed tegen de kou, hihi. Leuk dat je weer meedoet bij My Besties Dutch Girls Designs...succes, lieve groetjes Miranda

Unknown zei

What a sweet girl! Love how you've colored this stamp. I would like to thank you for entering my ‘C… is for challenge’ blog and I wish you good luck in the draw.
Hugs,
Anna xxx