Volgers

zondag 22 december 2013

Een knallend nieuwjaar

Hoi,

Sinds gisteren namiddag heb ik vakantie. Joepie, lekker thuis en pas volgend jaar terug gaan werken. Wim en de kinderen zijn ook thuis. Ik heb mij voorgenomen om in de vakantie alle dagen minstens 1 kaartje te maken. Vandaag is het gelukt.

Deze namiddag was ik met Lisbeth nog eerst naar het shopping center geweest. Moest er een broek en hemd gaan omruilen van Jarno. Wat wat het druk, druk, druk. Ik was blij dat ik terug buiten stond.

Deze avond een nieuwjaarskaartje gemaakt.


 
Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
SSW: challenge 237- volgens schets - tot 24 december
creapaleis: uitdaging december - oud en nieuw tot 31 december
EHI: gebruik plakparels op je kaart tot 03 januari
NKU: uitdaging 57 - oud en nieuw tot 02 januari

gebruikte materialen:
cardstock: overschot kerstevent
DP: kruidvat
plakparels: boekenvoordeel, FB
stempel: tilda en ingekleurd met copic, de randen zijn bewerkt met memento en gouden embossingpoeder
tekst: Joy craft
mallen: nellie Snellen, sissix en crealies

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

19 opmerkingen:

nans'creablog zei

Een hele mooie kaart Claudia. Leuke sketch, mooie stempel.

Groetjes,
Nans

Joanna M. zei

Ooo, I love those flowers! Really cute. Thanks for joining in our sketch challenge this week.
~Jo, SSW-DT

Lisbeth zei

Hoi Claudia
mooi kaartje geworden leuke kleuren
en ja ik was ook blij dat we terug buiten waren
vandaag gaan we terug
grtjs Lisbeth

Antoinette Voorn zei

Wat een prachtige kaart en je afbeelding is super mooi...ik wens je hierbij fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!

Groetjes Antoinette

Erica ♥ zei

Geweldige kleuren combi, mooie sketch ook,
super kaartje is het geworden !
Hele fijne gezellige vakantie en feestdagen,
lekker genieten en knutselen.
Een goede kerst ?
Veel liefsss van Erica ¤

carla zei

Prachtig gemaakt Claudia.
Geniet van je vakantie.
Prettige feestdagen !
Groetjes,
Carla

Anneke zei

Leuke kaart Claudia! Ik kan geloven dat het super druk was in het shopping, verschrikkelijk die drukte in de winkels he
Groetjes Anneke

karin zei

Schattig kaartje Claudia.
Prettige Feestdagen !
groetjes,
Karin

Ingrid Reyners zei

Wat een mooi kaartje Claudia, dat is wel een goed voornemen om iedere dag een kaartje te maken. Ik wens jouw en je gezin, hele fijne feestdagen toe, en alle goede wensen voor 2014, en ook heel veel creativiteit natuurlijk. Groetjes, Ingrid.

jolanda zei

prachtige kaart

Ria zei

Mooie kaart Claudia.

mulberry station zei

Oh wow, I love those fun die cut flowers! So cute. Thanks for sharing yur darling card with us.
Nancy SSW

Anoniem zei

Een schitterende kaart en een hele leuke sketch.Groetjes Joke

Marfien zei

Wat een vrolijk kaartje is dit, ben deze dagen niet veel in de gelegenheid om te reageren en daarom wens ik je nu vast fijne knutseldagen toe

Heide zei

Beautiful work. Love all your wonderful embellishments. Thanks for joining us this week.
Hugs, Heide SSW-DT

Jeannie zei

So adorable and awesome flowers! Thanks so much for joining us this week at Sweet Sketch Wednesday.

Peace & Luv,
Jeannie

anncreatief zei

Wat heb je dit een mooie kaart gemaakt Claudia, ik vind hem prachtig.
Erg leuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU,veel succes.En hele fijne dagen
Liefs Anneke

Erica ♥ zei

Wat leuk dat je meedoet met de Challenge
bij EHI ☺
Hele fijne gezellige dagen nog gewenst,
lekker genieten en knutselen.
Een prachtig, geweldig en goed uiteinde
en de allerbeste wensen voor 2014 ☺

Veel liefsss van Erica ☼

inge zei

Een prachtige kaart Claudia, bedankt voor het meedoen bij NKU.

Fijne jaarwisseling, groetjes Inge