Volgers

maandag 23 december 2013

I love you

Hoi,

Vooraleer ik mijn kaartje post wil ik jullie - al mijn trouwe volgers - bedanken voor jullie leuke en mooie reactie van het afgelopen jaar. Ik hoop dat we dit volgend jaar kunnen verderzetten en dat we ook bij elkaar inspiratie kunnen opdoen.

Dus lieve blogvriendinnen: Ik wens jullie allen en je familie alvast Fijne Feestdagen en  mijn beste wensen voor het nieuwe jaar. Mag 2014 een boordevol jaar worden met veel creativiteit!!



Dit keer heb ik geen kerstkaartje gemaakt. Maar een "liefdes" kaart.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Sketch Saturday: challenge 289 - anything goes after sketch 215

gebruikte materialen:
cardstock: cart us (denk ik) en overschot van kerstevent (glitterkarton)
DP: boekenvoordeel
plakparels: kruidvat
stempel: gevonden op pinterest - denk precious moments en ingkleurd met copics. Kleedje heb ik bewerkt met glitterlijm
tekst: Joy craft
mallen: nellie Snellen en joy craft

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs

11 opmerkingen:

nans'creablog zei

Een hele leuke kaart Claudia. Weer eens wat anders dan kerstkaarten haha.
Voor jou en je familie ook hele fijne feestdagen en een gelukkig Nieuwjaar.

Groetjes,
Nans

corryskaart zei

hoi claudia
wat een liefdevolle kaart ziet er erg lief en mooi uit!! en ook van deze kant hele fijne feestdagen toegewenst door corry

Malika zei

Mooie kaart. Claudia ik wens jou en je familie een super kerst, en vooral een gezond en gelukkig nieuwjaar

Malika

anncreatief zei

Wouw een mooie kaart zeg, ik wens jou en je familie een hele fijne kerst!! en een supergezond 2014
Liefs Anneke

Els Paesen zei

Een vervroegd Valentijnskaartje! Heel leuk gemaakt Claudia!
Fijne feestdagen!
Groetjes, Els.

Erica ♥ zei

Wat een prachtige kaart in mooie kleuren !
Hele fijne gezellige vakantie en feestdagen,
lekker genieten en knutselen.
Een goede kerst ☺
Veel liefsss van Erica ☼

Anoniem zei

Een schitterende kaart en ook voor jullie hele fijne kerstdagen.Groetjes Joke

Hermien zei

Enig kaartje, fijne feestdagen

Groetjes Hermien

Ingrid Reyners zei

WAt een lieverdje heb je er weer van gemaakt. Jij ook fijne dag Claudia, met iedereen die je lief is, en een heel mooi, creatief 2014 gewenst. Lieve groetjes, Ingrid.

Trijntje zei

Leuke kaart Claudia. Lekker vrolijk. Groeten trijntje

Vannessa zei

Such a sweet card Claudia - love all the sparkly glitter card! Thanks for joining in the Sketch Saturday Challenge this week.

Hugs, Vannessa
Sketch Saturday DT