Volgers

donderdag 26 december 2013

Friends

Hoi,

Gisteren hebben we weer lekker gefeest. Deze ochtend heb ik een CAS kaartje gemaakt. Niet echt aan mij besteed want ik vind die nogal kaal. Wim vindt die wel geslaagd.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
scrap my dream: uitdaging 16 volgens schets, rechthoekig en washi tape gebruiken tot 28 december

gebruikte materialen:
cardstock: eigen voorraad
washi tape: action
plakparels: big bazar
tekststempel: joy craft
vilten hartje: zeeman
mallen: Nellie Snellen

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs

6 opmerkingen:

Ria zei

Mooie kaart.
Gr Ria

Kreatief met Maria zei

Leuk CAS kaartje Claudia
Groetjes Maria

Hermien zei

Ik vind ze altijd zo lastig om te maken Claudia, maar ik vind ze wel mooi. Ook deze vind ik erg geslaagd mooie tekst.

Groetjes Hermien

Erica ♥ zei

Cas kaartjes zijn iets moeilijker ja,
maar ik vind deze goed geslaagd hoor !

Hele fijne gezellige dagen nog gewenst,
lekker genieten en knutselen.
Een prachtig, geweldig en goed uiteinde
en de allerbeste wensen voor 2014 ☺

Veel liefsss van Erica ☼

Lisbeth zei

hoi Claudia
mooi kaartje en ik vind ze ook wel moeilijk om te maken het wordt direct teveel als je niet uitkijkt
grtjs Lisbeth

dieke zei

Wat een mooie kaart en met zo'n prachtige tekst.
Bedankt voor je deelname bij Scrap my Dream.

Groetjes van Dieke.