Volgers

zondag 15 december 2013

48 ste kerstkaart

Hoi,

Wat ben ik blij dat de bloktoetsen bij Jarno voorbij zijn. Hij heeft wel supergoed geleerd. Nu zijn rapport nog afwachten. Nog 5 daagjes te gaan en dan hebben we hier allemaal 14 dagen vakantie. Kijk er echt naar uit. Morgen heb ik ook een dagje vakantie. Samen met mijn moeder ga ik shoppen. Ik heb nog heel wat kerstcadeautjes nodig.

Dit weekend heb ik dus eindelijk terug wat tijd gehad om de freubelen. Ik hoop in de vakantie (tussen de drukke dagen door) ook te kunnen freubelen.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
CCWS: challenge 103 - schets - 17 december
C... is for challene: challenge 11 - traditional X-mas - 22 december

gebruikte materialen:
cardstock: boekenvoordeel en eigen voorraad
goudkarton, plakparels: action
plakparels: boekenvoordeel
malletje: joy craft
digi: gevonden op pinterest, ingekleurd met copic en hier en daar wat bewerkt met frantage embossingpoeder
stempel: Joy craft

DP: restje en action
De randen heb ik gedistresd en bewerkt met memento inkt.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

14 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi claudia
een prachtige kaart en nu lekker genieten van je vrije tijd!
groetjes van corry

jolanda's journaling en plannen zei

mooie kaart is het geworden
gr jolanda

Hermien zei

Mooi kaartje Jolanda, heb je je kerstkaarten nog niet af?

Groetjes Hermien

ANJA 3D zei

Wat een prachtige kaart en wat een snoezige stempel.
Groetjes, Anja

Anita Meijer zei

Wat een prachtig kaartje Claudia, heel mooi. Veel plezier morgen met shoppen.
Liefs van Anita

GerJanne zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt in deze kerstkleuren!
Groetjes,
GerJanne

Ingrid Reyners zei

Wat een mooi laartje heb je weer gemaakt Claudia! Veel plezier morgen met je moeder, en voor de rest van de week succes met de laatste loodjes. Groetjes Ingrid

Eemeli zei

Fabulous creation. Great take on the CCWS-sketch and I love the traditional red & green -color scheme.

Hugs from Finland,
Eemeli {DT}

Josje zei

Hele mooie kaart is het geworden

jolanda zei

prachtige kaart

nans'creablog zei

Een hele mooie kaart Claudia. Supermooie papier en een leuke digi.

Groetjes,
nans

Diana van Otterlo zei

Mooi!

Erica ♥ zei

Wat een super leuk kaartje !
Gezellige (knutsel) week ☺
Liefsss Erica ☼

Unknown zei

Claudia, your card is so sweet, I love how you made the layout, and... hey! Did you really make about 50 X-mas cards??? OMG! I would like to thank you for entering my ‘C… is for challenge’ blog and I wish you good luck in the draw.
Hugs,
Anna xxx