Volgers

zaterdag 28 december 2013

50ste kerstkaart

Hoi,

Joepie, de kaap van 50 kerstkaartjes is bereikt. Heerlijk toch, vakantie hebben en veel kunnen knutselen, hé.
Het freubelen is en blijft leuk. Ik kan mij volledig ontspannen als ik aan het freubelen ben. Hebben jullie dat ook??


 

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
SSW: challenge 238 volgens schets tot 31 december
C&S: uitdaging 199 - gebruik "2014" op je kaart tot 30 december
scrap cards challenge: uitdaging 56 - thema sneeuwpop tot 08 januari

gebruikte materialen:
cardstock: kerstevent
DP: restjes
stickers met tekst en 2014
kraft: eigen voorraad
mallen: Joy craft en MD
randje en ster zijn zelf gehaakt
lint: zeeman
Digi: pinterest en ingekle met copic. Verder heb ik het plaatje bewerkt met glitterlijm.
De randen zijn bewerkt met memento inkt.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs

24 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Zooo hee je hebt er 50, wat veel
zeg, echt goed hoor, en dit is een
hele mooie met dat gehaakte randje.
Ja freubelen geeft mij energie !

Hele fijne gezellige dagen nog gewenst,
lekker genieten en knutselen.
Een prachtig, geweldig en goed uiteinde
en de allerbeste wensen voor 2014 ☺

Veel liefsss van Erica ☼

ANJA 3D zei

Schitterende kaart, Claudia.
Prachtig gehaakt.

Groetjes, Anja

Lisbeth zei

hoi Claudia
mooi kaartje
fijn jaareinde en dat we veel knutselplezier mogen beleven in 2014
grtjs Lisbeth

karin zei

Weer zo'n schattig kaartje met die sneeuwpop erop. Ik vind het ook heerlijk om te freubelen, lekker ontspannend. Ook altijd leuk om de reacties te horen van iedereen die de kaartjes ontvangt, van ' wat mooi die zelfgemaakte kaartjes'
Prettige jaarwisseling en de beste wensen voor 2014.
groetjes,
Karin

Jolanda zei

Een pracht van een kaartje weer is het geworden en ja die vrije tijd geeft mij ook zo,n heerlijk gevoel en ook ik kan dan heerlijk freubelen ik zit dan echt in mijn vissenkom hihi.

Grtjs Jolanda

Trijntje zei

Hoi Claudia. Wat een prachtige kaart. Wat mooi gemaakt volgens de schets. Een leuk detail, dat je de mal omgehaakt hebt. Leuk hoor. Groeten Trijntje

Heide zei

So Glad that you could join us on the last sketch for SSW. Your card is just darling, love the vintage feel from the distressing and papers. The crocheting is great too. ave a wonderful new year.
Hugs, Heide SSW-DT

Marijke zei

Mooi kaartje Claudia! Jij blijft maar bezig, 50 stuks zeg! Is dat allemaal om dit jaar te versturen? Ik heb mijn kerstkaartgedoe weggeborgen, ik wil eindelijk weer eens iets anders doen ;-)
Groetjes, Marijke.

jolanda zei

prachtig kaartje

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Claudia. Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Cards & Scrap!

Anita Meijer zei

Hij is weer prachtig Claudia, een supermooie kerstkaart, top.
Liefs van Anita

carla zei

50, dat zijn er heel wat.
Het leuke is dat ze allemaal verschillend zijn.
Ik hou ook van die afwisseling en niet van die serietjes.
Ook deze is weer een prachtkaart geworden.
Heel mooi met het haakwerk erbij.
Groetjes,
Carla

Hermien zei

Op naar nr.51?
Deze ziet er weer erg leuk uit Claudia.

groetjes Hermien

GerJanne zei

Oh wauw wat heb je die sketch goed uitgewerkt! Laat dat maar aan Claudia over!
Ik kan me ook volledig ontspannen als ik aan de freubel ben.
Heerlijk is dat!
Groetje,
GerJanne

!neke zei

50 kaartjes!!!!! Het is weer een hele gave!
Ook ik vind het maken van kaartjes een super ontspanning! Zeker na een aantal drukke weken !!

Ingrid Reyners zei

Mooi zeg dat je je zo kan ontspannen in kaarten maken, ik kan het ook wel, het is wel heel ontspannend voor me, maar ik moet het niet te druk hebben, want dan heb ik geen rust om te gaan zitten knutselen, je kaartjes is weer een mooi kerstkaartje geworden Claudia. Nog veel creativiteit gewenst voor 2014. Groetjes, Ingrid.

Sally Dube zei

Gorgeous card Claudia!! Love your color scheme and the crocheting is wonderful!!
Thanks so much for playing along with us at Sweet Sketch Wednesday!!
Blessings to you!!
Sally SSW-DT

mulberry station zei

I'm a little slow gitting my ocmmenting done this week. Lots of company. Your card is so darling. I love the added crocketing. Such a nice touch.
Hugs, Nancy

Anoniem zei

Prachtige kerstkaart en een fijne jaarwisseling en een gezond 2014.Groetjes Joke

Linda Anderson zei

Awwww, this sure is adorable!! Love that little snowman. Fabulous colors too. Thanks for joining us at Sweet Sketch Wednesday.

Linda

Ellen zei

Wat een enige nieuwjaarskaart!
Bedankt voor je deelname aan C&S.
Groetjes Ellen

Arlana 11426 zei

Oh I love your crocheting, snowman and beautiful colors. Have a sweet day Arlana@ ssw!

Sharon Basel zei

Beautiful card Claudia! Your crochet work on the diecut and the star are spectacular here. Such a gorgeous interpretation of the sketch. Happy New Year to you and thanks for playing along with us at SSW!
Sharon, SSW-DT

Scraptastische hobby zei

Hoi Claudia,
Wat heb je een prachtig kaartje gemaakt voor het Scr@p-Cards challenge blog! het haakwerk er de sneeuwpop vind ik super gaaf!
Dank je wel voor het mee doen met je hele mooie kaart!
Groetjes van DT lid Gerie