Volgers

dinsdag 10 december 2013

47 ste kerstkaart

Hoi,

Deze avond heb ik nog lekker wat verder geknutseld. Ik heb nog een kerstkaartje gemaakt. Volgens mij heb ik er nu wel genoeg. Deze week ga ik mijn adressen noteren en dan kan ik alle kaartjes verzenden.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
CCWS: challenge 102 volgens schets tot 10 december
DCL: challenge 200: cijfers (mijn teksttickets) vilt of stof (achtergrond glanzend wit stof en bloem tot 21 december
CCC: uitdaging 33: zwart, wit en 1 ander kleur (rood)

gebruikte materialen:
cardstock: cart us
DP: echo pack
digi tekst: van de kerstevent
malletje: joy craft
stempel: tilda en ingekleurd met copic. Rondom wat bewerkt met memento inkt en wow embossingpoeder
bloemetjes: eigen voorraad
plakparels: action

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

16 opmerkingen:

Lisbeth zei

hoi Claudia
mooi kaartje
leuke digi
grtjs Lisbeth

jolanda zei

prachtige kaart

Ria zei

Mooie kaart.

Anoniem zei

Prachtige kerstkaart.Groetjes Joke

Aukje zei

Schitterend rood kerstkaartje heb je gemaakt!
groetjes
Aukje

Erica ♥ zei

Jeetje wat heb je er veel, ik zit
pas op 10 geloof ik, aiiii
Maar dit is wel weer een hele mooie !
Een fijn en gezellige (knutsel) week gewenst ☺
Grtjsss en liefsss van Erica ☼

karin zei

Ik ben vanmiddag ook nog bezig geweest met een kerstkaartje, de laatste, want nu stop ik echt.
Ook weer zo'n liefje dat je hebt gemaakt. Succes met de Challenges.
groetjes,
Karin

Hermien zei

Dus je bent klaar met je kerstkaartjes...dit is wel weer een hele leuke.

Groetjes Hermien

Trijntje zei

Hoi Claudia, Wat een leukerd. Heel mooi met de rode kleuren. Leuk gemaakt. Groeten Trijntje

ANJA 3D zei

Schitterende kaart, Claudia.
Groetjes, Anja

anja curvers zei

Een schitterend kaartje hoor en leuk zoals je dat hebt opgelost met de cijfers. Bedankt voor je deelname aan DCL.

Marjan zei

Ja inderdaad.. in de ticket zitten cijfers, ik moest even kijken waar je ze had :) Lief kaartje! Mooie kleurtjes en leuke indeling. Fijn dat je meedoet met DCL!

Josje zei

Mooie kaart

Jacqueline DH zei

Wat een leuke kaart! Bedankt voor het meedoen met CCWS!

Groetjes
Jacqueline

Rosalien Zwackhalen zei

Ik vindt hem prachtig. :)Heel leuk zoals je de bloem gemaakt hebt. Ik moest even zoeken naar de cijfers maar idd ze staan op de tickets...lol....Leuk dat je meedoet met de DCL.

Margot zei

subtiele cijfers, prachtig kaartje! bedankt voor het meedoen met de dcl!