Volgers

dinsdag 24 december 2013

Leukste creatie van 2013

Hoi,

Straks gaan we Kerstavond vieren bij mijn schoonouders. Dus, heb ik nu nog even tijd om te bloggen en te freubelen. Bij Hobbyhome vragen ze wat je mooiste kaart/ creatie van 2013 is. Wel, ik heb er over nagedacht. Eerst wist ik het niet goed, maar door mijn kaartjes nog eens te bekijken op mijn blog, wist het meteen. Deze zomer heb ik een kaartje gemaakt voor Kelly haar zus. Die heeft deze zomer te horen gekregen dat ze ongeneeslijk ziek is. Berichtt kan je hier lezen. Dit kaartje heeft een speciale betekenis. De bedoeling was van Ann een beetje op te beuren en een hart onder de riem te steken. Dit is toen gelukt en dat heeft ons hier allemaal heel blij gemaakt. Ondertussen gaat het met Ann heel goed (gezien de omstandigheden). Ze gaat regelmatig naar Leuven voor controle. Binnenkort staat haar blog ook online. Het is een soort  van dagboek. Ik zal in gepaste tijd de link doorgeven voor diegene die interesse mochten hebben.

Nu dit is het kaartje dat ik voor haar heb gemaakt toen:


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
hobbyhome: challenge deel je leukste creatie/kaart van 2013 tot 31 december

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Absoluut een schitterende creatie Claudia en zeker waarvoor je deze kaart heb gemaakt .Fijn te horen dat het naar omstandigheden goed met haar gaat.Hele fijne kerstdagen en groetjes Joke

ANJA 3D zei

Het is ook een schitterende kaart en het is nog fijner als je an een beetje kan opfleuren.
Ik heb ondertussen diverse kaartjes van je gemist ook die zijn prachtig.
Fijne kerstdagen en een gezond, gelukkig 2014.

Groetjes , Anja

GerJanne zei

Hoi Claudia wat een verdrietige gelegenheid om zo'n kaartje te maken. Ik hoop dat het het zusje van je schoonzus goed gedan heeft. Dat alleen al maakt het een de mooiste creatie van 2013...
Fijne dagen!
Liefs, GerJanne

Anita Meijer zei

Hij is dan ook schitterend Claudia, wens jou en allen die je lief zijn hele fijne feestdagen toe.
Liefs van Anita

Ingrid Reyners zei

Dat was inderdaad een hele mooi creatie voor een heel bijzonder iemand, ik kan het me nog herinneren. Mooi dat je juist deze kaart in de picture wilt zetten. Groetjes, Ingrid.

Erica ♥ zei

Dat kaartje is zeker een mooie,
maar ook het verhaal erachter is zo
ontroerend..

Hele fijne gezellige Kerst dagen,
lekker genieten en knutselen.
Een mooie, toffe en goede kerst ☺
Veel liefsss van Erica ☼

Jolanda zei

Gelijk heb je want hij is schitterend je kaart.

Hele fijne feestdagen en liefs Jolanda