Volgers

zondag 9 maart 2014

Carnaval

Hoi,

De laatste dagen heb ik niet veel kaartjes gemaakt. Het is hier zo druk in huis. Straks vieren we Joran haar 8ste verjaardag. Ze verjaart pas donderdag, maar vandaag is het schitterend weer om het met de familie te vieren.

Ik heb dit kaartje gemaakt als GDT voor KIC. Vond het best lastig om een carnaval kaartje te maken.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Cheerful sketches challenges: challenge 9 volgens schets

Gebruikte materialen:
cardstock: AC
DP: zeeman
plakparels: kruidvat
mallen: Joy Craft en MD
digi: tilda en ingekleurd met copics

Verder heb ik zilveren embossingpoeder gebruikt van stampendous en glossy accent.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Creatieve groetjes
Claudia

19 opmerkingen:

Monique zei

Hoi Claudia, ik ben een hele week afwezig geweest...maar je hebt weer goed je best gedaan. Mooie kaartjes gemaakt. Nog gefeliciteerd met Joran!
Lieve groetjes, Monique
www.crealoetje.blogspot.nl

Ilonka zei

Hi Claudia wat een lieffie je kaartje en zo vrolijk. Dank je wel voor het meedoen aan het Cheerful Sketches Challenge Blog.

Liefs, Ilonka

Ingrid Reyners zei

Alvast gefeliciteerd met Joran, acht jaar al! Je kaartje is een echt carnavalskaartje geworden, mooi die Tilda die daar feest staat te vieren, en hele vrolijk kleurtjes gebruikt. Fijne dag, met je bezoek voor de jarige! Kan niet beter! Groetjes, Ingrid.

Ans Gilbert zei

Hoi Caudia,
Gefeliciteerd met de jarige en complimenten voor je mooie carnavalskaart..liefs Ans

jolanda zei

vrolijke kaart

Karin zei

Mooie carnavalskaart, leuk gedaan met die plakparels. Mooie digi ook en prachtig ingekleurd! Gelukkige verjaardag voor je dochter!
Groetjes, Karin

Anita Meijer zei

Wat een supergave kaart heb je gemaakt Claudia, ik vind hem helemaal geweldig. Alvast gefeliciteerd met Joran.
Liefs van Anita

!neke zei

Het is weer een toppertje , heel erg leuk !

!neke zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Lisbeth zei

Hoi Claudia,
leuk carnaval kaartje
wens Joran een gelukkige verjaardag van ons
grtjs Lisbeth

GerJanne zei

Hoi Claudia,
ik vind je kaart heel gaaf! Lekker vrolijk en een echte carnavalskaart. Alvast een fijne dag de 13e, met Joran!
Groetjes,
GerJanne

Hermien zei

Je hebt het er toch prima vanaf gebracht Claudia, ziet er leuk uit!

Groetjes Hermien

Marleen zei

Mooie carnavalskaart! Ik vond het een hele uitdaging, haha.
Liefs, Marleen

karin zei

Heb even tijd en zin om weer een rondje te doen langs blogvrienden.
Heel leuk en vrolijk kaartje Claudia.Alvast proficiat met de verjaardag.
groetjes,
Karin

carla zei

Supermooi en vrolijk met al die kleurjes.
Schitterend gemaakt Claudia.
Groetjes,
Carla

Anita van Merode zei

Gefeliciteerd met Joran!
En wat een prachtige carnavals kaart.
Groetjes Anita

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Mooie kleuren, lekker vrolijk.
Groetjes, Anja

Marjoleine zei

Wat een heerlijk vrolijke kaart Claudia! Dank je wel voor het meedoen met het Cheerful Sketches Challenge Blog!

Liefs,
Marjoleine

Engelchen zei

mooi kaartje.
Dank je wel voor je deelname aan de Cheerful sketches challenge.
groetjes Geesje