Volgers

vrijdag 28 maart 2014

DT sketch 66 - Friday Sketch

Hoi,

Eerst wil ik echt iedereen echt bedanken  voor die superlieve reacties vanwege mezelf maar ook vanwege Wim en vooral vanwege Joran. Echt hartverwarmend :) :).  

Maar natuurlijk heb ik ook goed nieuws. Jarno heeft vandaag zijn laatste "grote toets". Veel succes, jongen!!! Daarna nog 1 weekje school en dan 14 dgn paasvakantie.  Morgen is er in het school lentefeest. Natuurlijk gaan we een kijkje nemen. De kinderen treden ook op, dus zijn Wim en ik reuze benieuwd naar hun optreden. 

Maar vandaag begint er bij Friday Sketch Challenge een nieuwe challenge.  Gebruik de volgende schets en doe gezellig mee.  De sponser dit keer is Polka Doodles Het prijsje dat je kan winnen waardebon van £5 Gift Voucher.

Dit is alvast mijn voorbeeldkaartje met schets n° 66



Sketch 66 by Alison
sponser
Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Creative Colors Challenge: challenge 66 - colorpalet - 30maart


gebruikte materialen:
cardstock: AC
DP: zeeman
plakparels: action
meeldraadjes: boekenvoordeel
tekst: Joy craft
mallen: Joy craft

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Creatieve groetjes
Claudia

20 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

wens je ventje ook heel veel succesmet zijn toets, toitoitoi! en wat leuk een lentefeest op school... je kaart is weer goed gelukt en wat een vrolijke kleuren!

carla zei

Jou kaartje springt er weer uit.
Een heel mooi voorbeeld voor de friday sketch.
Groetjes,
Carla

Ria zei

Mooie kaart Claudia.
Groetjes Ria

Ingrid Reyners zei

Wat een mooi kaartje is dit claudia aan de hamd van het kleurenpallet. Ik hoop dat het met wim en je meisje al wat beter gaat, acherm, zo zielig, ik heb met je te doen. Groetjes Ingrid

Erica ♥ zei

Leuke sketch, en je hebt er een mooie vrolijke kaart mee gemaakt ☺
Gezellig en fijn weekend ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

corryskaart zei

oh wat ziet dit er vrolijk en feestelijk uit!
groetjes corry

jolanda's journaling en plannen zei

Je kaart ziet er fleurig uit.
heel mooi gemaakt.

gr jolanda

Josje zei

Leuke kaart claudia

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart Claudia, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Met hele mooie details en een hele leuke stempel die prachtig is ingekleurd. lekkere vrolijke kleuren.
Groetjes, Anja

GerJanne zei

Hoi Claudia,
je kaartje is weer helemaal leuk. Lekker vrolijk!
Goed weekend gewenst. Het wordt mooi weer!
Groetjes,
GerJanne

Sabrina Jackson zei

Beautiful card, Claudia! The colors so match the colors from our Creative Colors Challenge! Thanks so much for taking the time to play along! Hugs, Sabrina (CCC DT)

Lisbeth zei

Hoi Claudia
mooi kaartje leuke kleuren
veel plezier straks op schoolfeest
doe ze daar de groeten van ons
grtjs Lisbeth

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
Je kaartje ziet er prachtig uit, mooie sketch en superleuke kleuren, liefs Ans

Marfien zei

Ik heb weer heel wat vrolijke kaartjes gemist zie ik nu. Ziet er allemaal weer prima uit. Sterkte met man en kinderen en alles daar om heen.

Archana Joshi zei

WOW, such a pretty card, Claudia. You used Creative Colors Challenge palette beautifully. Thanks so much for playing along with us.
Hugs,
Archana

Bep zei

Hoi Claudia,

Wat een leuke fleurige kaart heb je gemaakt geweldig.

Gr...Bep ☺ ☺ ☺

Rose Andrew zei

wow ... what a stunning card .
Love how you have used all the colours form the color palette.
thanks yous playing along with us at CCC .
Hugs
Rose DT

Tanvi zei

Perfect use of our color palette in all the elements of your card. Thanks so much for joining us at Creative Colors Challenge. Good luck.

Unknown zei

Congratulations Claudia on winning this challenge! Your card is just beautiful with all the colors laid out harmoniously!
You're our first winner. Please email me at sabali@comcast.net to claim your $10 gift certificate to use on my shop Suhafuha on Zibbet!
Thank YOu!
Saba