Volgers

maandag 10 maart 2014

Kerstkaart n°9

Hoi,

Wat een heerlijk weekendje. Gisteren hebben we lekker in het zonnetje Joran's verjaardag gevierd. Ja, ja, mijn kleine wordt 8 jaar. Wat gaat het toch snel.  Door het mooie weer en de drukke dagen heb ik niet veel gefreubeld en mijn blogronde gedaan. Maar ik ga proberen om het deze week goed te maken.

Vandaag heb ik wel even de tijd genomen om een kerstkaartje te maken. Dit keer heb ik "gewaagde" kleuren gebruikt, althans voor Kerst.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
CCWS: challenge 113 - schets - 11 maart
CCC: challenge 39 - dieren - 16 maart
Creative Colors Challenge: challenge 5 - kleurecombo - 16 maart

Gebruikte materialen:
cardstock: pipoos
DP: restjes en action
plakparels: action
mallen: MD
tekstempel: Joy Craft
touw: komt van prijskaartje van kleding
digi: gevonden op Pinterest en ingekleurd met copics

Verder heb ik alleen de randen gedistresd en een beetje glossy accent gebruikt op de marshmallows.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Creatieve groetjes

Claudia

27 opmerkingen:

Nelleke zei

Mooie kerstkaart, zeker met die randjes. En ja het lukt mij ook niet altijd om te reageren, als er veel dingen zijn zoals afgelopen week, is het van mijn kant ook rustiger. Groetjes, Nelleke

Lady Bug Stampers zei

Oh your card is wonderful. Love that little image and your coloring is fab. Thank you so much for joining us this week at Creative Colors challenge.
Linda K. DT
www.ladybugstampers.blogspot.com

Sabrina Jackson zei

Claudia, your card is absolutely beautiful and the colors are right on for this weeks Creative Colors Challenge! Thanks so much for playing along!Hugs, Sabrina (CCC DT)

Lisbeth zei

Hoi Claudia
leuke kerstkaart
de kleuren zijn tof
anders dan de klassieke kleuren
grtjs Lisbeth

Lenie zei

wat een vrolijke en mooie kaart.
groeten Lenie

Ingrid Reyners zei

Weer heel mooi gemaakt Claudia, het diertje erop is erg schattig. Groetjes, Ingrid.

Antoinette Voorn zei

Geweldige digi!! echt een droppie en je kaartje is ook super gedaan met al je designpapier!

Marcella zei

Hoi Claudia
Nog gefeliciteerd .
Wat een leuke kerstkaart erg leuk in deze kleurtjes .
Groetjes Marcella

jolanda zei

prachtige kaart

Anneke zei

Gefeliciteerd nog! Je kerstkaartje is erg leuk, ondanks je gewaagde kleurtjes ;)
Groetjes Anneke

carla zei

Erg leuk en mooi gemaakt.
Groetjes,
Carla

Archana Joshi zei

So so pretty card. You used our color palette beautifully. I love your style of making cards. Glad you joined again. Thanks so much for playing along with us at CreativeColorsChallenge.
Hugs,
Archana

Kreatief met Maria zei

Prachtige kaart Claudia.
Leuk dat je mee doet met de uitdaging bij CCC.
Groetjes Maria

nans'creablog zei

Een leuke kaart Claudia. Mooie kleuren.

Groetjes,
Nans

Anita van Merode zei

Prachtige kaart Claudia.
Hele mooie kleuren en een grappig muisje.
Groetjes Anita

karin zei

Tja een kerstkaart maken met dit prachtige weer kan eigenlijk niet. ;) Wel heel mooie kaart. Succes met de Challenges.
groetjes,
Karin

!neke zei

Kerst in de zon !!!!
Met dit mooie weer zo'n mooie kaart !
Doe het je niet na!
Groeten !neke

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kerstkaartje Claudia, ik vind hem super.
Liefs van Anita

Hermien zei

Een kerstkaartje kan in alle kleuren is mijn mening, het ziet er weer leuk uit.

Groetjes Hermien

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Heel mooi gemaakt.
Groetjes, Anja

Trijntje zei

Hoi Claudia. Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon . Je kaart is erg leuk. Groeten Trijntje

Aukje zei

Nog gefeliciteerd met je zoon.
Wat een schitterend kerstkaartje, Claudia!
groetjes Aukje

Josje zei

Grappig kaartje

made by ineke zei

Erg leuk claudia!
Ik vind kerst ook zo leuk!
Gr ineke

* Üla * zei

Hele mooie kerstkaart, Claudia.
Bedankt dat je weer meedoet met de challenge bij CCC!
Succes!
Groetjes, Ula

Heleen zei

Wauw wat goed, nu al aan de kerstkaarten! Dat zou ik ook moeten doen maar kan me er weer niet toe zetten... Maar jou kaart is echt prachtig geworden. Leuk dat je meedoet aan de challenge van CCC.
Lieve groetjes, Heleen

Tanvi zei

The image is so adorable & the coloring awesome.Thanks for your entry at CCC#6, good luck.