Volgers

vrijdag 7 maart 2014

Oehoe, Je bent Jarig!

Hoi,

Vandaag naar de Beurs in Antwerpen geweest, samen met Joran, mijn moeder, Lisbeth en haar dochter Hanne. Het was een heel leuke dag en ik heb een aantal items gevonden.  Kan niet wachten om er een kaartje mee te maken.

Ook wou ik even zeggen dat ik gewonnen heb bij Cards & Scrap en SSW 2 deze week. Ben superblij.

Dit kaartje heb ik deze week al gemaakt. Als GDT bij DSCC, voor challenge 11 mocht ik voor de huidige challenge een kaartje maken. Nu was ik vergeten dat ze er een ingekleurde stempel vroegen. Dus kon het kaartje dat ik oorspronkelijk had gemaakt niet. Nu heb ik een ander kaartje gemaakt en deze mag ik tonen als reminder voor de challenge.

Het is een jongenskaartje geworden.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
EHI: alles mag tot 13 maart
Scrapplezier: challenge 20 volgens schets tot 21 maart
hobbyhome: challenge alles mag tot 20 maart
Bugaboo: March Anything Goes tot 08 maart

Gebruikte materialen:
cardstock: AC
DP: echo park
lint en striktje: boekenvoordeel
mallen: X cut
metalen gear: Tim holtz
digi heb ik gevonden op pinterest en ingekleurd met copics
stempel: Joy craft en geembost met stampendous

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Creatieve groetjes
Claudia

16 opmerkingen:

Hermien zei

Wat gezellig zo'n dagje naar de beurs, ben benieuwd wat je ermee gaat maken! Dit kaartje ziet er ook weer erg leuk uit

Groetjes Hermien

GerJanne zei

Hoi Claudia, ja , ik zag je kaartje al: echt een toppertje!
Ben benieuwd wat je op de beurs gevonden hebt.
Groetjes,
GerJanne

Tammy Miller zei

What a great project, very cute!! Thanks so much for joining us for our March Anything Goes Challenge at Catch the Bug, I hope you join us again very soon.

martina's kaartjes zei

hoi, heb ook even in sneltreinvaart de beurs gedaan, genoeg geld opgedaan aan spulletjes, die ik 'echt nodig' had =) toch weer fijn om mee aan de slag te gaan !
leuk kaartje heb je daar, lekker stoer,
grtjs,martina
x

Antoinette Voorn zei

Watt leuk dat je op de crea beurs bent geweest het was vast geslagd! en je kaart is ook geslaagd hij is tof en de radartjes ook!

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart Claudia, ik vind hem top.
Liefs van Anita

nans'creablog zei

Een superleuke kaart Claudia. Heel vrolijk van kleur.
Fijn dat je meedoet met de challenge van Hobbyhome. Veel succes.

Groetjes,
Nans

jolanda zei

grappige kaart

mulberry station zei

What a fabulous image and card. He is really turning those gears. Thanks for joining us at Catch The Bug
Nancy

Anoniem zei

Wat een fantastische kaart heb je gemaakt.
Bedankt voor het mee doen met de challenge bij HH- Challengeblog
Groetjes Marja
http://marja60.blogspot.nl

Lisbeth zei

Hoi Claudia
Wat een stoere jongenskaart
en ja het was erg leuk op de beurs
grtjs Lisbeth

Jacqueline (Sjakkie) zei

Prachtig jongenskaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van EHI.
Groetjes van Jacqueline

Annemarie zei

Wat een superleuke kaart heb je gemaakt.
Bedankt voor het meedoen aan de challenge bij ScrapPlezier.
Groeten Annemarie

Unknown zei

Wat een super schattige kaart heb je gemaakt! Echt een lieffie...

GEzellig dat je meedoet aan de challenge bij Scrapplezier.

Cj's leuke scrapdingen zei

wat leuk dat je meedoet met de challenge van scrapplezier.. je hebt de sketch op een leuke manier verwerkt..het is leuk geheel geworden..

Cj's leuke scrapdingen zei

wat leuk dat je meedoet met de challenge van scrapplezier.. je hebt de sketch op een leuke manier verwerkt..het is leuk geheel geworden..