Volgers

maandag 3 maart 2014

Kerstkaart n°8

Hoi,

Eerst mijn nieuwe volger Anita verwelkomen. Leuk dat je volger bent geworden. Mogen we van elkaar veel inspiratie opdoen.

Oef, zeg wat een druk weekendje is het weer geweest. Ik ben blij dat ik deze avond nog wat het heb kunnen freubelen. Het is weer een kerstkaartje geworden waar ik graag meedoe bij CCWS.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
CCWS: challenge 112 volgens schets
Gebruikte materialen:
cardstock: AC
DP: Bo bunny restjes
kraftkarton: restjes
plakparels: actionl
mallen: Joy Craft
tekststempel: Joy Craft
Tilda is ingekleurd met copics.

Wou ook nog effe melden dat ik 3de ben geworden bij De Creatieve Zebra. Joepie!!

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!

Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Creatieve groetjes
Claudia

19 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kerstkaart Claudia, ik vind hem helemaal geweldig.
Liefs van Anita

GerJanne zei

Hoi Claudia,
heel leuke kaart heb je gemaakt. De mijne komt morgen op mijn blog. Soms doe ik aan challenges mee en dan vergeet ik dat de plaatsing al zo snel moet....maar het gaat nog goed komen.
Groetjes,
GerJanne

Trijntje zei

Hoi Claudia. Wat en leuke kaart. Mooi afdrukje.Groeten Trijntje

nans'creablog zei

Een prachtige kaart Claudia. Heel mooi.

Groetjes,
Nans

Lisbeth zei

Hoi Claudia
mooi kaartje
leuke digi
grtjs Lisbeth

Lenie zei

prachtige kaart, ook zo mooi van kleuren.
groeten Lenie

Antoinette Voorn zei

Je hebt er weer een beauty van gemaakt en mooie verwerking van je mooie designpapier!

Ria zei

Mooie kaart.
Groetjes Ria

corryskaart zei

hoi claudia
een geweldige kerstkaart en wat een prachtpapier heb je gebruikt!
groetjes corry

Karin zei

Lief kerstkaartje, Claudia. Leuk dat je gewonnen hebt bij de creatieve zebra, proficiat!
Groetjes, Karin

Ingrid Reyners zei

Leuke kaart heb je gemaakt Claudia, gefeliciteerd met je top 3 plek! Super. Fijne dag, groetjes, Ingrid.

jolanda zei

prachtige kaart

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
Je kerstkaartje ziet er prachtig uit, leuke sketch, mooi ingekleurd, liefs Ans

Erica ♥ zei

Prachtig kaartje weer en wat super
dat je 3e bent geworden ☺

Een hele fijne week met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}

Anoniem zei

Een schitterende kerstkaart.Groetjes Joke

Hetty zei

Heel mooi gedaan, Claudia. Prachtig die traditionele kerstkleuren. Leuk dat je mee doet met de challenge van CCWS.
Groetjes, Hetty

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Mooie kleuren en details en een hele leuke digi.
Groetjes, Anja

Bep zei

Hoi Claudia,

Wat een grappige kerstkaart heb je gemaakt leuk plaatje.

Gr...Bep ☺ ☺ ☺

Eemeli zei

Lovely color scheme and a great take on our CCWS-sketch. Those die-cut snowflakes look stunning!!

Hugs from Finland,
Eemeli {DT}