Volgers

vrijdag 28 februari 2014

DT Sketch 64 - Friday Sketch

Hoi,

Hoi,

Eerst mijn nieuwe volgers Karin en Bep verwelkomen. Leuk dat jullie volgers zijn geworden. Mogen we van elkaar veel inspiratie opdoen.

Vandaag begint er bij Friday Sketch Challenge een nieuwe challenge.  Gebruik de volgende schets en doe gezellig mee.  De sponser dit keer is  Saturated Canary!. Het prijsje dat je kan winnen waardebon van $8.

Dit is alvast mijn voorbeeldkaartje met schets n° 64



Sketch 64 by Rachael
sponser challenge 64

gebruikte materialen:
cardstock: AC
DP: acion
plakparels: big bazar
mal: Joy craft
tekst: Joy craft
tilda is ingekleurd met copics.

Het bloemetje is zelfgemaakt. De papieren bloemen komen van de boekenvoordeel en omdat ik in huis niet de juiste kleur had heb ik deze gekleurd met copics. He gehaakt bloemetje is zelfgemaakt. Dit alles heb ik vastgemaakt met een splitpen.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Creatieve groetjes
Claudia

15 opmerkingen:

Marcella zei

Hoi Claudia
Wat een leuke sketch is het weer .
en een erg mooi kaartje heb je er mee gemaakt .
Alvast een fijn weekend
Groetjes Marcella

Ria zei

Mooie kaart Claudia en een mooie schets ook.
Groetjes Ria

ANJA 3D zei

Schitterende kaart, Claudia. Lekker fleurig met vrolijke kleurtjes.
Leuke sketch en jij heb hem prachtig verwerkt op je kaart.
Groetjes, Anja

Erica ♥ zei

Mooie vrolijke kaart, leuke papiertjes gebruikt, en de bloem
is super leuk ☺

Een heel fijn weekend met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}

GerJanne zei

Lekker vrolijk! Heel lief kaartje. Het papier heb ik gisteren gekocht. Je wordt er gewoon helemaal blij van!
Groetjes,
GerJanne

Marfien zei

Dit kaartje "make me smile"
mooie lentekleurtjes

Anita Meijer zei

Wat een prachtige kaart Claudia, ik vind hem super.
Liefs van Anita

carla zei

Dit is weer een hele mooie sketch, ik moest er meteen ook mee aan de slag.
Mijn kaart is inmiddels al klaar, maar 'k vind op het blog niks waarmee ik hem kan plaatsen.
Een heel mooi voorbeeldje heb je gemaakt naar deze sketch Claudia.
Leuke kleurtjes zitten er op.
Groetjes,
Carla

Ingrid Reyners zei

Heel mooi kaartje heb je weer gemaakt Claudia, trouwens ook een erg leuke schets. Groetjes, Ingrid Reyners.

Josje zei

Leuke vrolijke kaart

martina's kaartjes zei

een mooi, lief, kleurrijk kaartje !
fijn weekend,
grtjs,martina
x

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
Je kaartje is prachtig, leuke sketch, mooie kleurtjes, fijn weekend, liefs Ans

Lisbeth zei

hoi Claudia
vrolijke kleurtjes
mijn is ook klaar alles viel direct op z'n plaats
nog veel plezier vandaag
grtjs Lisbeth

Anita zei

Wat leuk dat je mijn blog hebt gevonden. Ben natuurlijk gelijk even bij jou gaan kijken en ben volger geworden.
Groetjes, Anita

Anita van Merode zei

Hele mooie kaart! Prachtige kleuren en leuke sketch.
Groetjes Anita