Volgers

zondag 23 februari 2014

Hoera

Hoi,

Gisteren heb ik een superleuke dag gehad. Toffe cursus over copic en zovééél bijgeleerd. Dank u Lydia Boode . De kinderen hebben het ook naar hun zin gehad bij de initiatie veldrijden. Omdat ik volledig hees ben, mijn stem is volledig weg, ben ik gisteren niet mee gegaan naar het veldrijden gebeuren. Ik ging met mijn keel toch liever niet de hele namiddag in de kou staan.  Vandaag heb ik een kaartje afgemaakt voor Joran haar verjaardag. In maart wordt mij kleine meid al 8 jaar. Het is een kaartje geworden met haar lievelingskleuren nl: geel en appelblauwzeegroen (zoals ze het zelf altijd zegt) Met dit kaartje wou ik ook meedoen bij Stella says sketch, maar daar ben ik nu veel te laat mee. Sinds deze namiddag heeft Joran ook een eigen blog. Dit wou ze al zo lang. Klik hier voor een kijkje op haar blog te nemen.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
DSCC: challenge 10: gebruik letters en/of cijfers tot 27 februari
Crafting for all seasons: challenge 71 - sentiment as focus tot 04 maart

Gebruikte materialen:
cardstock: pipoos
DP, knoop: action
lint: overschotjes
mallen: Joy craft 
popons, boekenvoordeel
digi: bestie en ingekleurd met copics

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen. Creatieve groetjes Claudia

22 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Wat een supermooie kaart ,ik vind hem prachtig met de nieuwe joy!mallen

jolanda zei

hele mooie vrolijke kaart

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Mooie kleuren en de digi heb je hééél Mooi ingekleurd.
Ik ben even verder gaan neuzen op je blog. Want ik had alweer een aantal kaartje niet gezien. Ook die zijn heel mooi. Ook de kaart van Joran is prachtig. Knap Hoor.
Groetjes, Anja

Ria zei

Mooie kaart Claudia.
Groetjes Ria

Anita Meijer zei

Wauw supermooi je kaartje voor Joran Claudia, ik vind hem helemaal geweldig, zo super. Ik ga even op haar blog kijken.
Liefs van Anita

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
Wat een prachtige kaart, hele mooie kleurencombinatie, super ingekleurd, leuke mallen en keigaaf kaartje, liefs Ans

Josje zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt

GerJanne zei

Hoi Claudia,
wat een gaaf kaartje! Die kleuren zijn ook mooi bij elkaar!!! Ben ik het helemaal mee eens.
Groetjes,
GerJanne

nans'creablog zei

Een prachtige kaart Claudia. De kleuren passen perfect bij elkaar.

Groetjes,
Nans

carla zei

Een hele leuke kaart met prachtige uitgesneden teksten op verwerkt.
Erg leuk gemaakt Claudia.
Groetjes,
Carla

Marcella zei

Hoi Claudia
wat een leuk en vrolijk verjaardags kaartje heb je weer gemaakt .
Groetjes Marcella

karin zei

Heel mooie kaart Claudia. Leuke kleuren en ook dat appelblauwzeegroen :) Succes voor Joran met haar blog !
groetjes,
Karin

Erica ♥ zei

Wowwww wat heb je een prachtige kaart weer gemaakt, ziet er toppie
uit hoor. Sterkte met je keel !
En hoe gaaf, Joran een eigen blog,
ik ga sebiet kijken ☺

Een hele fijne nieuwe week met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}

Anita van Merode zei

Super mooi, prachtige kleuren!!! Hou er wel van!
Groetjes Anita

Aukje zei

Wat een leuk vrolijk kaartje heb je gemaakt!!
groetjes Aukje

Ingrid Reyners zei

Wat een mooi kaartje in de lievelingskleuren van je dochter, en al acht jaar! dit zat ze zeker erg leuk vinden Claudia. Ik ga eens op haar blog kijken, en wat fijn dat je weer zoveel bij geleerd hebt op de workshop! Groetjes, Ingrid.

Anneke. zei

Prachtige kaart. Heerlijke, vrolijke kleuren.
Leuk dat je mee doet bij DSCC.
Groetjes Anneke.

Crafts-by-Alison.blogspot.com zei

Such a pretty card, love the layout and image and colours you have used. Thank you for joining us over at Crafting For All Seasons, Good Luck and we hope to see you again soon. Alison xx

Lisbeth zei

hoi Claudia
super leuk het kaartje in Jorans lievelings kleuren
grtjs Lisbeth

Kreatief met Maria zei

Dat is een heel mooi kaartje Claudia.
Bedankt voor je deelname bij DSCC.
Groetjes Maria

Dina zei

een prachtige kaart bedankt voor je deelname bij DSCC

Dawn zei

Thanks for playing in the Crafting For All Seasons challenge this time! Hope you can play next time too!
Good Luck
Hugs
Dawn xx