Volgers

woensdag 5 februari 2014

Valentijn

Hoi,

Eerst mijn nieuwe volger Marleen verwelkomen. Leuk dat je volger bent geworden. Mogen we van elkaar veel inspiratie opdoen.

Hoera, hoera, hoera, het is mij gelukt. Sinds gisteren ben ik 1 JAAR gestopt met ROKEN. Joepie!!!! Nooit gedacht dat ik dat zou kunnen.

Zag ook dat ik bij CCWS 2de ben geworden met DIT kaartje. Wat een leuke week zeg!!!

Deze namiddag heb ik een kaartje afgewerkt, waar ik al een heel week mee bezig ben. Het afdrukje heb ik al een tijdje geleden ingekleurd.

Het is een valentijnskaartje geworden.
Ik kreeg de foto niet scherper want dan leek het op een blauwe kaart, terwijl het een paars getint kaartje is.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
The Sketchy Challenge: challenge 66 volgens schets tot 13 februari
EHI: thema: valentijnskaartje tot 14 februari
CCC: challenge 37: thema: valentijn, liefde,vrienschap tot 16 februari
Crafting For All Seasons: challenge 70: show us some romance tot 18 februari
Just a note: challenge 19: stempel inkleuren tot 28 februari
Creapaleis: thema Valentijn tot 28 februari
KIC: GDT voor de huidige challenge: Valentijn. Je kan nog meedoen tot 15 februari

Gebruikte materialen:
cardstock: pipoos
DP: Maja Design: Vintage Autumn Basics n° III en V
plakparels: action
mallen: Joy Craft en MD (= is klein hartje bij de bloemetjes)
tekststempel: Joy Craft
stempel Magnolia en ingekleurd met copics

Verder heb ik nog wat versierd met leuke bloemetjes

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Creatieve groetjes Claudia

31 opmerkingen:

Josje zei

Wat een geweldig leuke kaart heb je gemaakt

Aukje zei

Leuk kaartje heb je gemaakt! Mooi papier, stans en mooi ingekleurd.
groetjes
Aukje

jolanda zei

wow wat een schitterende kaart

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
Gefeliciteerd, een jaar niet gerookt,petje af..en zó gezond...
Je kaartje ziet er mooi uit, leuke afdruk, mooie mal en papier, super..liefs Ans

Marfien zei

Een heel mooi lief kaartje Claudia.
En veel sterkte met het NIET roken, ook beter voor je gezin :-)

Wil Frutsel zei

Leuke mooie prachtige kaart. Leuk dat je meedoet bij EHI. gr Wilma

Hanne zei

Hoi Claudia
leuk kaartje
nog proficiat 1 jaar gestopt met roken
grtjs Lisbeth

Trijntje zei

Gefeliciteerd met het een jaar niet roken. Nooit weer beginnen!Wat heb je een prachtige kaart gemaakt. Mooi papier heb je gebruikt. Ook een lief afdrukje. Groeten Trijntje

Ingrid Reyners zei

Leuke kaart Claudia, en gefeliciteerd dat je een jaar geleden bent gestopt met roken! Top, heel knap Groetjes, Ingrid

Ria zei

Mooie kaart Claudia.
Groetjes Ria

Anita Meijer zei

Wat een prachtig kaartje Claudia, ik vind hem supermooi en gefeliciteerd met je 2e plekkie, hoe leuk dat toch weer.
Liefs van Anita

Jacqueline (Sjakkie) zei

Prachtig kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van EHI.
Groetjes van Jacqueline

Hermien zei

Mooi kaartje en knap hoor een jaar al niet gerookt.

Groetjes Hermien

GerJanne zei

Hoi Claudia! Wat goed dat je al een jaar niet meer rookt. Ik hoor altijd dat het heel moeilijk is. Zelf heb ik nooit gerookt, dus kan het me niet zo indenken. Maar het is wel een prestatie.
Je kaart is schattig, echt een eyecandy ;-)

GerJanne

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Heel mooi gemaakt.Wat knap van je dat je al een jaar niet gerookt heb.
Groetjes, Anja

Lenie zei

wat een mooie kaart, zo lief ook.
groeten Lenie

Antoinette Voorn zei

Wat een dotje van een kaart en wat een schattig afdrukje en die mooie valentijn stempel is super en het papier is echt prachtig erbij!

Anneke zei

Gefeliciteerd dat is een hele prestatie :) Je valentijnskaartje is erg lief! Groetjes Anneke

Malika zei

Leuk kaartje, mooie kleuren

Malika

Just me... zei

Dat is een hele prestatie hoor 1 jaar niet meer gerookt...en ik spreek uit ervaring. Hou vol meis..
Maar wat een mooie kaart heb je weer gemaakt en zo mooi ingekleurd...Leuk dat je meedoet met de challenge bij Just a Note.

Liefs, Diana.

Unknown zei

A beautiful card that is perfect for our challenge at Crafting for all Seasons, "show us some romance”. Thank you for entering and we hope you will enter again next challenge...cheers, aNNie {DT}

Anita van Merode zei

Prachtig gemaakt Claudia.
Superssss. Groetjes Anita

Anita van Merode zei

Vergeet nog wat, gefeliciteerd met je tweede plaats, altijd leuk!!

carla zei

Een beauty.
Het is ook een schitterende sketch.
Groetjes,
Carla

Cindy van Oorschot zei

So pretty Claudia, the image is sweet and I really like the open work lace behind her. Thanks for sharing with us at CFAS, and good luck.
Cindy DT

Erica ♥ zei

Wat een prachtige kaart, ik vind hem
echt heel erg gaaf !

En proficiat dat je een jaar gestopt
bent, ik ben er zelf al 13 jaar
vanaf en ben er nog elke dag fier op.

Leuk ook dat je meedoet met de Challenge bij EHI ☺

Een hele fijne nieuwe week met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}

Kirsty zei

Hi Wow I just love your Tilda with these beautiful papers all just perfect...Thank you for joining us in The Sketchy Challenges ;0)

coops zei

So gorgeous Claudia.I love your beautiful lilac colours and stunning pretty details and tilda.
Thanks for joining us at The Sketchy Challenge :D

xx coops xx

Angela zei

Schitterende kaart Claudia...
Gezellig dat je meedoet met de challenge bij CCC en heel veel succes.
grt Angela

Cordine zei

schitterend kaartje!
leuk dat je meedoet met ons op Sketchy challenges!
groetjes Cordine

flossbite zei

Simply GORGEOUS!
Love this card.
Thanks for playing along at Crafting for all Seasons.
Hugs
Fiona xx