Volgers

donderdag 6 februari 2014

Kaatje

Hoi,

Deze namiddag ben ik met Joran weer terug naar de kinderarts geweest. Ze blijft buikkrampen hebben. Nu hebben ze bloed getrokken en gaan ze het onderzoeken op gluten intolerantie. Ik hoop echt dat ze dat niet heeft. Volgende week pas weten we de uitslag. Het bloed trekken verliep ook niet van een leien dakje. Er waren 3 verpleegsters nodig om Joran in bedwang te kunnen houden. Mijn kleine meid is zo bang van naaldjes. Uiteindelijk hebben ze bloed kunnen afnemen, maar wel met vele traantjes erbij van mijn dochter. Was ik blij dat het gedaan was. Ik begon zelf al tranen te krijgen.

Bij cards en scrap kan je een kaartje maken met een nieuwe digi, nl Kaatje. Ik vind het zo'n leuke digi dat ik er een kaartje meegemaakt heb.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
C&S: kaatje uitdaging tot 12 februari
Sketch Saturday: challenge 295 volgens schts tot 07 februari

Gebruikte materialen:
cardstock: pipoos en AC Cardstock
DP: kruidvat en action en restjes 
plakparels: action
tekststempel: Joy Craft
digi: C&S: Kaatje en ingekleurd met copic

Verder heb ik nog zelf bloemetjes gehaakten frantage embossingpoeder gebruikt.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Creatieve groetjes Claudia

14 opmerkingen:

Cinderella zei

Hoi Claudia wat vervelend voor jouw kleine meis hopelijk vinden ze snel iets waardoor de buikpijn over gaat is altijd zo zielig als de kids pijn hebben .
Beterschap voor Joran
en je kaartje is helemaal leuk
Liefs Cinderella

Lisbeth zei

Hoi
Claudia
ik vond het ook leuk om met Kaatje te werken. Veel beterschap met Joran.
Grtjs Lisbeth

Monique zei

Hoi Claudia, dat is nooit leuk, bloed afnemen. Mijn zoon van 19 vind het nog steeds niet leuk maar mijn dochter van 16 vind het machtig interresant. Voorlopig heeft ze het weer gehad en nu maar hopen dat er geen gluten-intollerantie uit naar voren komt....Beterschap!
Je kaartje ziet er weer super uit. Wat een leuke digi.
Beterschap met je kleine meid en een fijn weekend.
Lieve groetjes, Monique

Ria zei

Mooie kaart Claudia.
Groetjes Ria

jolanda zei

prachtige kaart

corryskaart zei

hoi claudia
wat vervelend voor jou kleine meisje en ja als moeder zou je het wel willen overnemen om haar pijn te besparen!
je kaart ziet er erg leuk uit met erg mooi papier!
groetjes corry

Marfien zei

Kaatje heeft er plezier in om in de regen te lopen, heel mooi verwerkt

Erica ♥ zei

Ohhh et is toch zo zonde voor je
dochter, hoop dat ze er snel achter
komen wat er scheelt... Sterkte.

Je kaart is heel erg leuk, vooral
je gehaakte bloemeke erbij ☺

Een heel fijn weekend met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}

Anoniem zei

Prachtige kaart en hopelijk knapt Joran gauw op.Groetjes Joke

nans'creablog zei

Een mooie kaart Claudia.

Groetjes,
Nans

carla zei

Je Kaatjes kaart is echt prachtig geworden.
Mooi gedaan Claudia.
Groetjes,
Carla

ANJA 3D zei

Schitterende kaart.
Groetjes, Anja

Josje zei

Sterkte met je dochter!
Mooie kaart heb je gemaakt

Josje zei

Sterkte met je dochter!
Mooie kaart heb je gemaakt