Volgers

maandag 24 februari 2014

Kerstkaart n°7

Hoi,

Vandaag was het weer werkendag. Maar ik ben nog steeds heel hees. Dus, was het heel stilletjes op bureau vandaag. Joran is ook weer thuis met een keelontsteking. Ze krijgt nu medicatie daarvoor. Geen antibiotica, want ze is allergisch aan penicilline. Woensdag zou ze terug naar school mogen gaan. Ik hoop het, want vrijdag is het carnavalfeest in't school. Ik zou het spijtig vinden mocht ze dit missen. Jarno daarentegen is er volledig klaar voor. Als 6de jaars leerling mogen ze optreden voor de "kleinere". Hij gaat samen met zijn vrienden een liedje play backen van van Samson. De Samson rock.

Ik heb zoals elke week weer een kerstkaartje gemaakt. Dit keer heb ik het heel simpel gehouden. Het DP is op zich al druk genoeg vond ik.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
CCWS: challenge 111 - schets - 25 februari

Gebruikte materialen:
cardstock: AC
DP: action
lint: overschotje
mallen: MD
plakparels: boekenvoordeel
tekststempel: overschot van de kerstevent
stempel: magnolia en ingkleurd met copic

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Creatieve groetjes Claudia

21 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Het zit jullie niet mee Claudia, ik hoop dat jullie snel weer opknappen. Wat een prachtig kerstkaartje heb je gemaakt, ik vind hem super.
Liefs van Anita

Erica ♥ zei

Dat is een heel leuk kerst kaartje,
heel mooi gemaakt ☺
Beterschap voor Joran !

Een hele fijne nieuwe week met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}

Hermien zei

Wat een mooi kerstkaartje Claudia, hopelijk is Joran op tijd opgeknapt zodat ze mee kan doen in het feestgeruis...hier is het ook vanaf vrijdag Carnaval, gezellig

Groetjes Hermien

corryskaart zei

gossie claudia de tegenslagen houden niet op bij jou, maar gelukkig vind je wat ontspanning bij het maken van kaarten zoals deze weer erg leuk en vrolijk is
groetjes corry

jolanda zei

mooie kaart en ja het papier is al vrij druk

Monique zei

Super kerstkaartje. Je bent goed op stoom. Beterschap voor jullie allemaal.
Lieve groetjes, Monique

!neke zei

Mooi kaartje, vind de eenvoud van de kaart heel goed bij het plaatje passen!

Eemeli zei

Lovely color scheme and a great take on our CCWS-sketch. Fab designer papers! :)

Hugs from Finland,
Eemeli {DT}

Ria zei

Mooi kaartje Claudia.
Groetjes Ria

Diana van Otterlo zei

Leuk dit kerstkaartje. Slim hoor om zo steeds al een kaart te maken, dat scheelt tegen dat het zover is veel stress.

Anita van Merode zei

Prachtige kerstkaart Claudia.
Alles past mooi bij elkaar.
Groetjes Anita

Marcella zei

Hoi Hoi
Beterschap voor jullie .
En wat een leuke papiertjes heb je gebruikt .
weer een erg mooi kerstkaartje .
Groetjes Marcella

GerJanne zei

Hoi Claudia, hij is zeker leuk, dit kaartje! Fijne sketch om mee te werken.
Sterkte met alle kelen!
GerJanne

anncreatief zei

Wat een prachtige kaart Claudia.
Liefs Anneke

carla zei

Mooi kerstkaartje.
Dit heb je weer prachtig gedaan.
Groetjes,
Carla

Jolanda zei

Simpel of niet ik vind het weer te gek je kaartje. En wat heb je je afdrukje mooi ingekleurd.
Verder wens ik jullie beide beterschap.

liefs Jolanda

Marleen zei

Wat een schatje van een kaart, erg leuk!
Liefs, Marleen

Lisbeth zei

Hoi Claudia
leuk kerstkaartje
lief Magnoliaatje
grtjs Lisbeth

Trijntje zei

Hoi Claudia. Wat een prachtige kaart. Mooi papier heb je gebuikt. Leuk stempeltje. Groeten Trijntje

Trijntje zei

Hoi Claudia. Wat een prachtige kaart. Mooi papier heb je gebuikt. Leuk stempeltje. Groeten Trijntje

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
Wat een leuke sketch en kaart, ik ben er al een paar meer tegen gekomen, mooi papier en afdrukje, heel veel beterschap gewenst, jammer als ze de Carnaval zou missen,liefs Ans