Volgers

donderdag 27 februari 2014

Enjoy life's moments

Hoi,

Deze week heb ik mij gewaagd om een totaal ander kaartje te maken, dan jullie van mij gewent zijn. Geen stempel ingekleurd deze keer, maar lekker gescrapt. Zelf ben ik héél tevreden over het resultaat. Zelfs Joran zei dat het een "kei" mooi kaartje geworden is. Jarno daarentegen vond het maar "ouderwets", maar wel een beetje mooi. Meer uitleg is er niet nodig. Wel ben ik zoals altijd (hihihi) zeer benieuwd naar jullie reacties.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
C&S: uitdaging 204 - schets en tekst digi tot 03 maart
Hobbyhome: challenge 5 - gebruik je lievelingsstansen tot 06 maart
scr@pcard challenge: challenge 59 - bruin kraft karton als hoofdkleur tot 12 maart
Gebruikte materialen:
cardstock: AC
DP: zeeman
kraftkarton: eigen voorraad
plakparels: action
kant: boekenvoordeel
mallen: MD en Joy Craft
stempel: Joy Craft
tekststempel: digi C&S

Verder heb ik mijn randen lichtjes gedistresd en bewerkt met distress inkt, vintage photo. Ook heb ik frantage embossingpoeder gebruikt. Ook heb ik een zelfgehaakt bloemetje gebruikt.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Creatieve groetjes Claudia

22 opmerkingen:

Ingrid Reyners zei

Ik vind het een super kaartje Claudia, mooi met de tag erbij, en ook de bloemetjes zijn erg leuk erbij. Mooi gedaan! Groetjes, Ingrid.

Trijntje zei

Hoi Claudia. Goed geslaagd Groeten Trijntje

Jolanda zei

Schitterend kaartje en mooie kleur roze zo bij het kraftkarton. Toppie.

Groetjes en Liefs Jolanda

!neke zei

Zeer geslaagde kaart, mooi met dat kraftpapier!

carla zei

Weer een prachtig kaartje heb je gemaakt Claudia.
Groetjes,
Carla

Tinie zei

Wat een mooie kaart, Claudia!! Heel mooi gedaan!
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Crads & Scrap!!
Groetjes Tinie

Marijke zei

Ik vind het een prachtig kaartje met veel mooie details!! Bedankt voor het meedoen bij Cards and SCrap.
Groetjes,
Marijke

Anita van Merode zei

Heel erg mooi gemaakt!!
Prachtige kleuren ook.
Groetjes Anita

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
Wat mooi, helemaal anders, ik vind de kleuren prachtig en ook de bloemetjes, mooi gedaan, liefs Ans

ANJA 3D zei

Schitterende kaart, Claudia. Heel mooi gemaakt.
Groetjes, Anja

Cis-sy zei

Wow! Super leuk gedaan!
Bedankt ook voor uw deelname aan de Cards&Scrap Challenge!
Groetjes Cis-sy

Unknown zei

Wat een mooie kaart Claudia,en wat leuk het gehaakte hartje en bloem maakt het alles tot een mooie geheel bedankt voor het meedoen aan onze Scrap cards challenge.

Lieve groetjes Suze

Scraptastische hobby zei

Prachtig kaartje Claudia, super je haakwerk en hele mooi tekst op je label en mooi kant en....en....en vele mooie details!!
Groetjes van Gerie

Hermien zei

Mooi gedaan Claudia

Groetjes Hermien

JOKE zei

Leuk eens een kaart zonder stempel! En met de gehaakte bloemetjes...heel erg leuk!
Fijn dat je meedoet met onze HH-challenge!
Liefs Joke

Erica ♥ zei

Wowww Joran heeft gelijk, want ik vind het ook een kei mooi kaartje,
ik hou wel van deze stijl, en het is je heel goed gelukt, chapeau ☺

Een hele fijne avond en zondag nog.
Veel liefsss van Erica ¤
{Heidebloempjuh}

Lisbeth zei

hoi Claudia
mooie stempel
mooi kaartje
grtjs Lisbeth

Jolanda Cuper zei

Geweldige vintage kaart!
Gezellig dat je meedoet met Cards en Scraps!
Groetjes Jolanda.

Els zei

Super wat een leuke kaart heb je gemaakt en leuk dat je meedoet met Cards en Scrap.
Groetjes, Els

anja zei

leuk kaartje heb je er van gemaakt.
leuk dat je meedoet bij Cards and SCrap.
Groetjes Anja

Ellen zei

Fantastische kaart met deze schets, leuke digi-tekst.
Bedankt voor je deelname aan Cards & Scrap
Groetjes Ellen

Nelleke zei

Gefeliciteerd met deze prachtige kaart!Groeten. Nelleke