Volgers

zondag 2 februari 2014

Moemoe wordt 85 jaar

Hoi,

Vandaag heb ik een projectje afgewerkt waar ik al een tijdje mee bezig ben. Wim zijn grootmoeder is in januari 85jaar geworden. Volgende week zondag is het feest. En natuurlijk heb ik een kaart(je) gemaakt. Het is een boekkaart geworden formaat 25cm op 20 cm. Dus redelijk groot. Deze boekkaart wordt namens alle klein en achterkleinkinderen afgegeven. Dus moest ik wel een iets groter kaart maken want anders geraken alle namen er niet op. Moemoe komt niet op internet dus kan ik mijn kaart nu al tonen.

Zelf ben ik heel tevreden met het resultaat. Ik ben dan ook heel nieuwsgierig naar jullie reacties. OP de voorkant zijn er in de filmstrip kleine foto's van moemoe. De grote foto is een foto van toen moemoe 18 jaar was. Binnenin is een recente foto van moemoe.  De achterzijde heb ik heel neutraal gehouden.





et dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Creaine: challenge 33 blauw/geel tot 27 februari
Knutsels en kadootjes: challenge 9: alles mag tot 01 maart
Catch The Bug Blog: Challenge Februari Anything goes tot 08 februari

Gebruikte materialen:
cardstock: Bazill
DP: Pion design
plakparels: boekenvoordeel
mallen: Nellie Snellen en Joy craft
pons filmstrip: ek
tekststempel: Joy Craft
kant: action

Verder heb ik alle randen gedistresd en bewerkt met distress inkt, vintage photo.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve groetjes Claudia

26 opmerkingen:

Creaine zei

leuk dat je meedoet met de challenge op mijn blog. Proficiat met moemoe.
groetjes Ine

Lisbeth zei

Hoi Claudia
je boekkaart is goed gelukt en ziet er prachtig uit
grtjs Lisbeth

Lenie zei

zo dit ziet er prachtig uit zeg.
groeten Lenie

Monique zei

Hoi Claudia,
Dat ziet er prachtig uit!
Leuk dat je meedoet bij Knutsels en Kadootjes.
Lieve groetjes, Monique

nans'creablog zei

Prachtige boekkaart Claudia. Heel mooi.

Groetjes,
Nans

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
Wat mooi..leuk de filmstrip en de foto op de voorkant,al die kleine labeltjes binnenin..wat ziet ze er mooi uit..een schitterende creatie, liefs Ans

Unknown zei

Wat een kunstwerkje

Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creaine Challenges, en veel succes

Groetjes karin xx

Nelleke zei

Wat een mooi persoonlijk kado heb je gemaakt voor moe moe. Wat klinkt dat leuk en lief. Groetjes, Nelleke

Ria zei

Mooie kaart Claudia.
Gr Ria

Marcella zei

Hoi Claudia
Zo wat een werk .
Maar het ziet er super leuk uit.
Groetjes Marcella

sgc zei

Very cute! The filmstrips are the perfect touch to these scrapbook pages. Thanks for playing in Bugaboo's challenge.

GerJanne zei

Oh wat heb je dat schitterend gemaakt zeg! Daar zal de grootmoeder van Wim vast en zeker heel erg blij mee zijn.
Leuk dat je hem laat meedoen aan de challenge van Knutsels en Kadootjes.
Ik bedoel de boekkaart, niet Wim, hoor ;-)

GerJanne

Anneke zei

Heel leuk deze boekkaart! Daar zal de moemoe wel blij mee zijn geweest :) Groetjes Anneke

ANJA 3D zei

Schitterende boekkaart. Hele mooie lay-out. Met prachtige details en dp. Heel toepasselijk met de foto erbij
Groetjes, Anja

Diana van Otterlo zei

Wauw!!! Deze kaart is prachtig zeg!

Diana van Otterlo zei

Wauw!!! Deze kaart is prachtig zeg!

Aukje zei

Wat een prachtige boekkaart!! Het filmstripje is ook zo leuk :-))
groetjes
Aukje

Marfien zei

Een hele mooie kaart Claudia, en moemoe oogt nog lang geen 85, volgens mij een pittige dame.
Nog even teruggekeken naar je vorige kaartjes, zien er allemaal leuk uit

Min zei

Thanks for playing along with us this week for the Anything Goes Catch The Bug Challenge with Bugaboo Stamps!
Be sure to check out The Bug Blog for our new Love Challenge that starts today! We hope you’ll play along!
Hugs & Happy Days!
~Min: Bugaboo Asst DT Coordinator
Kaymin Kreations

Engelchen zei

Een leuk kaartje heb je gemaakt :)
Bedankt voor je deelname aan Creaines Challenge.
Groetjes Geesje

Kleurenfestijn zei

Ha Claudia,

Wat een apart kaartje met al dit verschillende kleurentjes.

Groetjes : http://antoinette-kleurenfestijn.blogspot.nl/

Kleurenfestijn zei

Ha Claudia,

Wat een apart kaartje met al dit verschillende kleurentjes.

Groetjes : http://antoinette-kleurenfestijn.blogspot.nl/

Kleurenfestijn zei

Ha Claudia,

Wat een apart kaartje met al dit verschillende kleurentjes.

Groetjes : http://antoinette-kleurenfestijn.blogspot.nl/

Kleurenfestijn zei

Ha Claudia,

Wat een apart kaartje met al dit verschillende kleurentjes.

Groetjes : http://antoinette-kleurenfestijn.blogspot.nl/

Kleurenfestijn zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Kleurenfestijn zei

Ha Claudia,

Wat een apart kaartje met al dit verschillende kleurentjes.

Groetjes : http://antoinette-kleurenfestijn.blogspot.nl/