Volgers

dinsdag 11 februari 2014

Liefde kun je niet verspillen

Hoi,

Ik heb gemerkt dat ik deze week een paar volgers minder heb. Spijtig, eigenlijk!!!

Vandaag nog een valentijnskaartje gemaakt. Ik ben deze keer heel tevreden over hoe ik het haar heb ingekleurd. Dat vind ik altijd het moeilijkste.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
NKU: uitdaging 60 - volgens schets met thema bloemen en vlinders tot 13 februari
Bugaboo: februari Theme Challenge: Love tot 15 februari
My Besties Dutch Designs: challenge hartjes en harten tot 16 februari
knutsels en kadootjes: challenge 9 alles mag tot 01 maart

Gebruikte materialen:
cardstock: AC
DP: boekenvoordeel en zeeman
plakparels: action
tekststempel: Joy Craft
digi: Bestie en  ingekleurd met copic
mallen: Joy Craft

Verder heb ik nog een zelfgehaakte bloem en hartje gevonden. Ook een beetje frantage embossingpoeder heb ik gebruikt.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Creatieve groetjes Claudia


26 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Je hebt haar heel mooi gekleurd, en
je kaart is echt schitterend !
Ik mis ook een aantal volgers, maar
je hebt meer aan de trouwe bezoekers
van je blog, de anderen heb je toch
niets aan..

Een hele fijne week met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}

Lenie zei

wat een mooie kaart zeg.
groeten Lenie

Antoinette Voorn zei

Schitterend gemaakt en wat mooi gedaan ... Top joh!

Monique zei

Mooie kaart hoor...Diegene die blijven zijn je trouw hoor. Ik ook, al reageer ik niet altijd...ik zie ze wel. Maar reageren kost zo ongelofelijk veel tijd dat het niet altijd lukt. Misschien zijn mensen op die manier wel selectief. Jammer...Een vind ik leuk knop net als bij facebook was ook wel mooi. Hoef je niet altijd hele verhalen te typen ;-) maar kun je wel laten zien dat je bent geweest...
Lieve groetjes, Monique

Hermien zei

Prachtige stempel van Bestie heb je gebruikt Claudia, het is weer een prachtig geheel

Groetjes Hermien

Ingrid Reyners zei

Ja Claudia ik had er laatst ook in een keer vijf minder, ik denk dan wat verwachten die mensen eigenlijk dat je iedere keer reacties achter gaat laten? Ik probeer zoveel mogelijk maar het kost heel veel tijd, en mensen die me trouw volgen kijken toch wel. Daar heb je dan ook het meeste aan. Je kaartje is erg mooi geworden echte valentijnskleuren. Fijne dag, nog, groetjes, Ingrid.

!neke zei

Wat een werk zeg! Zoveel op een kaart! Heel mooi gemaakt!
Grts !neke

jolanda zei

lief kaartje

Anoniem zei

Een prachtige kaart.Groetjes Joke

Aukje zei

Je hebt weer een mooie kaart gemaakt! Mooi ingekleurd en stansen erbij! Ik had nog niet gereageerd op je vorige kaarten, ze zien er allemaal super uit!
Groetjes Aukje

corryskaart zei

hoi claudia
je kaart ziet er erg lief en mooi uit en een gave tekst!
en wat volgers betreft die komen en gaan in het begin vond ik dat heel erg en dacht dat de reden bij mij lag maar kreeg te horen niets van aantrekken, natuurlijk vind ik dat ook niet leuk maar heb het nu geaccepteerd:-))
groetjes corry

Monique zei

P.s. Nog bedankt voor je deelname bij Knutsels en Kadootjes....hihi
Liefs, Monique

Anja zei

Hallo,
Wat een geweldig leuke kaart en je hebt haar idd erg mooi ingekleurd.Bedankt voor het mee doen bij *My Besties Dutch Girls Design.*

Lfs van Anja (DT)

nans'creablog zei

Een prachtige kaart Claudia. Ook heel mooi ingekleurd.
Fijn dat je meedoet met de challenge van My Besties Dutch Girls. Veel succes.

Groetjes,
Nans

Marcella zei

Hoi Claudia
O kan dat ook nog volgers minder ??!!
Wat een super mooie kaart laat je hier weer zien .
erg leuk die hartjes erop .
Groetjes marcella

karin zei

Mooi gekleurd en lief kaartje Claudia.
Misschien zijn er wel een paar bloggers gestopt, je weet nooit wat de reden is.
Groetjes,
Karin

Ria zei

Mooie kaart Claudia.
Groetjes Ria

Renate zei

Wat een superleuk kaartje, Claudia. Heel mooi ingekleurd, je stempel!

Groetjes, Renate

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart Claudia, ik vind hem geweldig mooi.
Superleuk dat je meedoet aan de challenges van Cheerful Sketches en My Besties Dutch Girls, dank je wel en veel succes.
Liefs van Anita

Josje zei

Leuke kaart , die betsie s zijn ook erg leuk

Wilma zei

Wat een MOOI kaartje Claudia met Bestie zo MOOI tussen al die bloemen en vlinders.
LEUK dat je met de uitdaging bij NKU meedoet.
Liefs Wilma ☺☺☺

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Mooie kleuren En een hele leuke stempel.
Je kaart is een plaatje om te zien. Ook je vorige kaart is schitterend.
Groetjes, Anja

Ink before you think 😀 zei

Hoi Claudia,
leuke tekst zeg.. en een schattig kaartje hoor.
leuk dat je meedoet aan de challenge op het my besties dutch girls blog.
groetjes Lilian Dt Member MBDGD

Angela zei

What a beautiful card...your coloring is amazing! Thank you for playing along with us at Bugaboo!

Stephanie zei

Oh my goodness, this is pure sweetness. Thanks for playing at Catch The Bug this week.

Tammy Miller zei

What a great project, very cute!! Thanks so much for Joining us for our Feb Theme Challenge at Catch the Bug, I hope you join us again very soon.