Volgers

zaterdag 8 februari 2014

Kerstkaart n°5

Hoi,

Vandaag zijn we een secundaire school gaan bezoeken waar Jarno mogelijk vanaf volgend schooljaar naartoe zal gaan. De rondeiding en kennismaking duurde de hele voormiddag, maar we zijn heel tevreden. De school spreekt ons wel aan. Maar volgende week gaan we nog een andere school bezichtigen. In de namiddag is Joran naar de KLJ gegaan terwijl Jarno in het kader van zijn vormsel, samen met enkele klasgenootjes een namddagje in de oxfamwinkel mocht gaan helpen. Ik dacht een rustige namiddag tegemoet te gaan, maar niets is minder waar. Mijn laptop kreeg ik gisteren niet meer aan de praat, wachtwoord geblokkeerd. Ik mocht die ineens vandaag nog binnenbrengen en een paar uurtjes later mocht ik die al terug gaan halen. Ik heb echt de hele namiddag  niets anders gedaan dan gependeld tussen Oost- en Westmalle. Maar tocht heb ik deze avond nog een grappig kerstkaartje gemaakt.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
CCWS: challenge 109 volgens schets tot 12 februari
Hobbyhome: challenge 4 - grappige kaart - 20 februari

Gebruikte materialen:
cardstock: overschot kerstevent
DP: overschotjes kerstevent 
plakparels: kerstevent
tekststempel: kerstevent
digi: bugaboo en ingekleurd met copic

Verder heb ik nog frantage embossingpoeder gebruikt.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Creatieve groetjes Claudia

12 opmerkingen:

Lisbeth zei

Hoi claudia
mooi kaartje
hopelijk heb je een rustige(knutsel)zondag
grtjs Lisbeth

Antoinette Voorn zei

Hele mooie kaart , schitterend gedaan en ik vind hem weer super!

Renata zei

Superleuke kaart heb je gemaakt. Mooie kleurtjes en je stempel is helemaal top!! Bedankt dat je meedoet met de challenge bij CCWS deze week.

Erica ♥ zei

Gelukkig heb je na al die drukte
nog een mooie kaart weten te maken,
super ☺

Een hele fijne zondag met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}

nans'creablog zei

Een leuke kaart Claudia. Je bent al goed op dreef met de kerstkaarten.

Groetjes,
Nans

GerJanne zei

Ha Claudia,
altijd spannend een nieuwe school kiezen.
Vervelend van je computer zeg! Maar gelukkig was het snel verholpen en kun je ons deze prachtige kaart laten zien.
Groetjes,
GerJanne

Ria zei

Leuke kaart Claudia.
Gr Ria

Anita Meijer zei

Wat een prachtig kerstkaartje Claudia, heel mooi.
Liefs van Anita

carla zei

Eentje met een leuk grappig plaatje.
Zeer mooi kaartje voor Kerst.
Groetjes,
Carla

Jacqueline DH zei

Wat een leuk en vrolijk kaartje! Bedankt voor het meedoen met CCWS.

groetjes
Jacqueline

Hermien zei

Wat een grappig kerstkaartje Claudia, leuk gedaan

Groetjes Hermien

Karin zei

Wat een leuk kaartje Claudia!
Bedankt voor het meedoen met de challenge van HobbyHome. Gr. Karin