Volgers

zondag 23 februari 2014

Je bent geweldig.......

Hoi,

Dit kaartje heb ik vorig week al gemaakt. Maar nu kan ik deze laten zien. Dit is mijn bijdrage als GDT bij KIC. Challenge is alles mag en loopt nog tot 1 maart.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Sketch N' Dies: schets 1 tot 27 februari
KIC: GDT voor de huidige challenge: Alles mag. Je kan nog meedoen tot 01 maart

Gebruikte materialen:
cardstock: pipoos en boekenvoordeel
DP: boekenvoordeel
plakparels, knoopje: action
mallen: Crealies MD 
papieren bloemen zijn van de boekenvoordeel. Het roos gehaakte bloemetje en de rand heb ik zelf gehaakt.
dig; Bestie en ingekleurd met copics.
tekststempel: Joy Craft

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Creatieve groetjes Claudia

8 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Wowwww jouw voorbeeldkaart is ook
echt geweldig, heel erg gaaf dat je
het gecombineerd hebt met haken ☺

Een fijne zondag nog met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}

Jolanda zei

Is weer een heel mooi kaartje geworden. En wat leuk gedaan zo met het haakrandje erin verwerkt.

Grtjs Jolanda

jolanda zei

mooie vrolijke kaart

corryskaart zei

wat een vrolijke kaart en zo gaaf met dat gehaakte randje
groetjes corry

Anita Meijer zei

Schitterend Claudia, supermooi.
Liefs van Anita

OlgaB zei

This is so cute...love the details and cute image.
Hugs from Africa!

Mary zei

Claudia! I love the crochet frame around your image. I have never seen that before. Totally love the entire card. Thanks for joining us at Sketch 'n Dies for our very first challenge. I hope you get to join us again real soon.

chanya13 zei

Beautiful card!!! Love colors combo, background paper and sweet image. Thanks for joining us at Sketch N' Dies. We hope that you will come back and play again. Agnieszka