Volgers

zondag 2 februari 2014

Sending LOVE to you

Hoi,

Wat een drukke dag. Samen met de kinderen hebben we de speelgoedkast netjes gesorteerd en opgeruimd. We zijn een hele namiddag ermee bezig geweest. Maar we zijn tevreden. Het gekke is dat ze nu terug met speelgoed spelen waarvan ze niet meer wisten dat ze het hadden. Toen Wim thuis was ben ik booschappen gaan doen. En eindelijk kon ik daarna even rustig aan mijn knutseltafeltje plaatsnemen. Gisteren het ik een blokje DP van Studiolight gekocht en ik kon niet wachten om daar een kaartje mee te maken. Het is zo'n mooi papier.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
My Besties dutch Girls Designs: challenge: geïnspireerd door een liedje: wel ik mijn inspiratie van het liedje van Adéle: Set Fire To The Rain
Catch The Bug Blog: Stella Says Sketch 202 tot 09 februari
DSCC: challenge 9: borduren of haken tot 14 februari
Scr@pcard challenge: challenge 58: Valentijn en of harten tot 19 februari
Catch The Bug Blog: Challenge Februari Anything goes tot 08 februari

Gebruikte materialen:
cardstock: AC
DP: studiolight
plakparels: action
mallen: MD en Joy craft
digi: Bestiesen ingekleurd met copic
tekststempel: Joy Craft

De hartjes en het malletje heb ik gehaakt. Verder heb ik nog wat versierd me bloemetjes.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Creatieve groetjes Claudia

18 opmerkingen:

Monique zei

Heel erg mooi gedaan Claudia. En ze hebben speelgoed genoeg hè....Fijne zondag.
Groetjes, Monique

Lisbeth zei

Hoi Claudia
mooi kaartje
je vorige creatie zijn ook prachtig
hier is Dirk beginnen rommelen op zijn pc-kamer, was al 10 jaar geleden
je moet nu mijn garage zien
grtjs Lisbeth

nans'creablog zei

Een schitterende kaart Claudia. Heel mooi.
Fijn dat je meedoet met de challenge van My Besties Dutch Girls. Veel succes.

Groetjes,
Nans

Hermien zei

Dat ziet er weer TOP uit Claudia

Groetjes Hermien

Ingrid Reyners zei

Fijn is dat als alles weer geordend in de kast ligt, dan is het in een keer weer heel aantrekkelijk om er mee te gaan spelen! Ik heb ook net het blokje van studio Light gekocht erg mooi papier, en er toevallig ook een kaartje mee geplaatst. Jouw kaartje is heel leuk geworden Claudia, door het rood wordt het een vuriger kaartje maar dat past ook weer heel goed bij de hartjes en de liefde! Fijne zondag, groetjes, Ingrid.

Anoniem zei

Een. Schitterende kaart heb je gemaakt en het papier vind ik erg mooi.Groetjes Joke

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
Prachtig papier én kaartje, mooi ingekleurd erg leuk de gehaakte spulletjes,liefs Ans

Ria zei

Mooie kaart Claudia.
Gr Ria

Anita Meijer zei

Wauw Claudia wat is je kaart super geworden, ik vind hem helemaal geweldig.
Superleuk dat je meedoet aan de challenge van My Besties Dutch Girls dank je wel en veel succes.
Liefs van Anita

jolanda zei

prachtige kaart

carla zei

Heel mooi gedaan en leuk haakwerk zit er op.
Prachtig Claudia.
Groetjes,
Carla

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Mooie kleuren en leuke details. Prachtig gehaakt.
Groetjes, Anja

GerJanne zei

Hoi Claudia! Wat een gaaf kaartje is dit en veel gehaakt! Ik vind het een toppertje. EN samen de kast opruimen. Dat geeft soms een nieuwe kijk op het speelgoed. Leuk is dat!
Groetjes,
GerJanne

Unknown zei

Wat een schitterende kaart Claudia, en dan die gehaakte hartjes erop geweldig, bedankt voor het meedoen aan onze Scrap Cards challenge.

Lieve groetjes Suze

Anja zei

Hoi hoi,
Wat een schitterend kaartje en wat een leuke gehaakte ovale rand heb je gemaakt.Ik wil je dan ook bedanken voor het mee doen bij DSCC.

Lfs van Anja (DT)

Joukje zei

Wat een prachtig kaartje!
Super mooi gehaakte rand en hartjes.
Leuk dat je meedoet aan de challenge bij DSCC.
Groetjes Joukje

Marleen zei

Hoi Claudia,
Wat een prachtige kaart echt knap, schitterend gedaan hoor.
Ben gelijk volger van je blog geworden.
Groetjes Marleen

Min zei

This is just lovely!
Thanks for playing along with us this week for the Anything Goes Catch The Bug Challenge with Bugaboo Stamps!
Be sure to check out The Bug Blog for our new Love Challenge that starts today! We hope you’ll play along!
Hugs & Happy Days!
~Min: Bugaboo Asst DT Coordinator
Kaymin Kreations