Volgers

vrijdag 31 januari 2014

DT Sketch 62 - Friday Sketch

Hoi,

Een vriendin vroeg mij onlangs of ik een kaartje wou maken voor haar vader die binnenkort met pensioen gaat. Graag met een paard op het kaartje. Een zwart paard liefst. Awel, das was nogal een uitdaging!! Een pensioen kaart maken met een paard op. Na vele uurtjes denken en van alles te proberen ben ik trots op het resultaat. Dit kaartje is eveneens mijn DT kaart voor Friday Sketch Challenge

Vandaag begint er bij Friday Sketch Challenge een nieuwe challenge.  Gebruik de volgende schets en doe gezellig mee.  De sponser dit keer is Digi Stamp Boutique. Het prijsje dat je kan winnen waardebon van $5.

Dit is alvast mijn voorbeeldkaartje met schets n° 62




Sketch 62 by  Marie

sponser - Friday sketch n° 62

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
CCC: uitdaging 36: cijfers en/of letters (ik heb een hele tekst - hoop dat het ook mag) tot 02 februari
Scrap my Dream: uitdaging 18: tekst in de belangstelling tot 22 februari

Gebruikte materialen:
cardstock: pipoos en boekenvoordeel
DP: boekenvoordeel
plakparels: action
mallen: Nellie Snellen, die leuke fotoframe mallen en Joy Craft
Jute: wibra
tekst en digi gevonden op internet
digi heb ik ingekleurd met copic. De wolkjes heb ik gemaakt met pan pastel.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Creatieve groetjes
Claudia

17 opmerkingen:

carla zei

Een hele mooie kaart met een prachtig paard en leuke tekst.
daar gaat die gepensioneerde super blij mee zijn.
Deze toch wel vrij moeilijke opdracht heb je knap uitgevoerd Claudia.
Groetjes,
Carla

Marijke zei

Mooi kaartje Claudia! Het paardje is goed gelukt zeg!

Ria zei

Mooie kaart Claudia.
Gr Ria

Marcella zei

Hoi Claudia
Nou dat is super gelukt met het zwarte paard .
een erg mooi kaartje is het zo .
Fijn weekend
Groetjes Marcella

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Het paard is prachtig en de tekst past er heel goed bij.
Groetjes, Anja

Nelleke zei

Leuke kaart en sketch. Ik doe een poging om mee te doen, ben vanmiddag al even bezig geweest. Groetjes, Nelleke

Hermien zei

Je bent met vlag en wimpel geslaagd met je kaartje

groetjes Hermien

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
Wat een leuke sketch en je kaart op verzoek is super, prachtig paard en mooie tekst, top gedaan, liefs Ans

GerJanne zei

Ha Claudia, wat een prachtige kaart! Je hebt aan alle wensen voldaan denk ik!
Ik vind hem zeer geslaagd!
Groetjes en een fijn weekend.
GerJanne

rian zei

erg mooie kaart zo en een leuke tekst erbij.
Gezellig dat je meedoet bij de uitdaging van de CCC.
groetjes Rian

Antoinette Voorn zei

Zoooo dit is gaaf gemaakt ! Supermooi en stoerekaart...Top!

Ankie vd Polder zei

Wat een leuke interpretatie van onze Scrapmydream uitdaging. Bedankt voor het mee doen. Groetjes, Ankie

Ingrid Reyners zei

Je opdracht heb je goed volbracht, Claudia, je hebt met alle wensen rekening gehouden, heel goed hoor, en een heel mooi kaartje. Groetjes, Ingrid.

Anita Meijer zei

Schitterend gemaakt weer Claudia, top.
Liefs van Anita

jolanda zei

prachtige kaart

flowersbynight van Henrike Heikoop zei

Leuke kaart, mooie tekst. Leuk dat je mee doet met de uitdaging van Scrap My Dream
Groetjes Henrike

dieke zei

Wat een mooie kaart en je tekst valt goed op!
Bedankt voor je deelname aan de challenge bij Scrap my Dream!

Groetjes van Dieke.