Volgers

dinsdag 28 januari 2014

Vetcool

Hoi,

Deze avond nog een kaartje gemaakt. Niet te veel poespas deze keer, gewoon simpel gehouden. Het plaatje heb ik gevonden op pinterest. Ik vond het zo'n schattig plaatje dat ik er meteen iets wou meedoen.



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
SSW-2: challenge 4 volgens schets tot 28 januari

gebruikte materialen:
cardstock, Panduro (Pipoos)
DP: restjes
Digi: pinterest en ingekleurd met copics
knoopjes: eigen voorraad en boekenvoordeel
lintje: boekenvoordeel
tekststempel: Joy Craft

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

grtjs Claudia

12 opmerkingen:

mulberry station zei

What a cutie! I love your star burst paper. Cute, cute card!!!
Thanks for joining us this week.
Nancy SSW2

Sharon Basel zei

Beautifully done Claudia. That is just the cutest stamp and your colors really make it shine. Thanks for sharing your talent with us at Sweet Sketch Wednesday!
Sharon, SSW-DT

Antoinette Voorn zei

Wauw, wat een schitterende kaart. De kleuren, heel mooi en super papier. Alles past gewoon weer perfect bij elkaar. Heel gaaf, hoor!

jolanda zei

stoere kaart

Marfien zei

Vrolijk kaartje in mooie kleuren. En . . . echt vet cool!

Hermien zei

Dat heb je vetcool gedaan Claudia

Groetjes Hermien

carla zei

Inderdaad een heel leuk plaatje en mooi ingekleurd.
Het scrappapier is ook prachtig.
Mooie samenstelling.
Het is leuk werken naar een sketch, ik ga zeker nog meedoen met de Friday Sketch. Gelukkig heb ik die hier bij jou gevonden.
Groetjes,
Carla

Heide zei

What super fun papers, love them with the cute image. Thanks for joining us this week.
Hugs, Heide SSW2-DT

Ria zei

Mooie kaart Claudia.
Gr Ria

karin zei

Vetcoole kaart in mooie kleuren !
groetjes,
Karin

ANJA 3D zei

Je kaart is schitterend. Met alles erop en eraan. Heel gaaf gemaakt.
Groejes, Anja

Aukje zei

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt! Mooie kleuren en je knoopjes passen er precies bij :-)
groetjes
Aukje