Volgers

vrijdag 3 januari 2014

DT Sketch 60 - Friday Sketch

Hoi,

Vandaag begint er bij Friday Sketch Challenge een nieuwe challenge. Dit keer heb ik de schets gemaakt. Mijn allereerste schets voor de DT. Hoera!! Gebruik de volgende schets en doe gezellig mee.  De sponser dit keer is  Melgin Designs . Het prijsje dat je kan winnen waardebon van $5.

Dit is alvast mijn voorbeeldkaartje met schets n° 60




schets 60 by Claudia
 
gebruikte materialen:
cardstock: pipoos
DP: action
plakparels: boekenvoordeel, meeldraadjes
bloemen van overal een beetje en een zelfgehaakt bloemetje
tekst: digi van Noor Design
stempel: Tilde en ingekleurd met copics.
Verder heb ik nog een randje gehaakt en bloemetjes gebruikt. De randen zijn bewerkt met memento inkten gewoon witte inkt.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia


15 opmerkingen:

ANJA 3D zei

Schitterende kaart.
Groetjes, Anja

Ingrid Reyners zei

Mooi gemaakt claudia, aan de hand van je eerste schets, erg leuk hoor! De schets heb je mooi gemaakt. Groetjes, Ingrid.

Nelleke zei

Leuke sketch en kaart. Zelf vind ik het ook prettig om met een sketch te werken. Deze lijkt mij leuk om te maken dus wie weet... Groetjes, Nelleke

Hennie Kloppenburg zei

Prachtige kaart van een mooie schets, knap hoor.
groetjes, Hennie

carla zei

Een mooie kaart en een leuke sketch.
Je eerste DT kaartje is helemaal geslaagd Claudia, nog mijn felicitaties hiervoor.
Groetjes,
Carla

jolanda zei

prachtige kaart en leuke sketch heb je gemaakt

jolanda's journaling en plannen zei

ziet er super leuk uit.
mooi gemaakt.

gr jolanda

corryskaart zei

een erg leuke kaart en erg gaaf door de sketch!
groetjes van corry

Monique zei

Hoi Claudia, allereerst de beste wensen voor 2014 en dat je maar veel creatieve uitspattingen mag hebben.
Je sketch en kaart zien er super uit.
Lieve groetjes, Monique

Monique zei

P.s. misschien moet je in je berichtje even een link maken naar Friday Sketch...ik wilde het aanklikken maar kan nergens naar het blog ervan.
Groetjes, Monique

karin zei

Heel mooi kaartje en leuke sketch Claudia.
groetjes,
Karin

ffenneke zei

Mooi kaartje, en ook heel mooi ingekleurd.
Liefs Fenneke

Trijntje zei

Hoi Claudia. Wat een prachtige kaart. Erg mooi met het haakwerkje. Leuke afbeelding. en prachtige kleuren TOP

Anoniem zei

Oh wat een prachtige kaart.Super leuk zo metde haak rand.Groetjes Joke

Anita Meijer zei

Blogger doet weer erg moeilijk met reacties geven, dus werd er uitgeknikkerd, maar wou zeggen dat je kaart en sketch schitterend zijn Claudia, top.
Liefs van Anita