Volgers

zondag 12 januari 2014

Winterkaart - 3

Hoi,

Vanochtend zijn de kinderen en ik gaan winkelen voor hun communie outfit. Voor Joran hadden we in de boekjes al een prachtig kleedje gezien. Toen ze die vanochtend in de winkel paste, was het wauw. Het kleedje zit echt als gegoten. Voor Jarno zijn we naar een andere winkel geweest en het heeft wat langer geduurd. Jarno heeft niet graag teveel kleuren en ik had graag wat kleur in zijn outfit. Uiteindelijk zijn we eruit gekomen en zijn we allebei tevreden.

Deze namiddag en avond heb ik even de tijd genomen om een kaartje te maken. Mijn 3de winterkaart dit jaar.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
CCWS: challenge 105 - volgens schets - 14 januari
Bugaboo: challenge January Winter Wonderland - 18 januari
crafting for all seasons: challenge 68: All Things bright and beautiful tot 21 januari
scr@p cards challenge: challenge 57 - Winter/schaatsten tot 29 januari

gebruikte materialen:
cardstock: pipoos en boekenvoordeel
tekstempel: MD
plakparels: action
DP: weet ik niet meer
glitterkarton: overschot kerstevent
mallen: sissix, Joy Craft
lint: geen idee, ik heb het rolletje eens gekregen van mijn moeder
digi: pinterest

De randen zijn bewerkt met memento inkt en ik het ook een beetje frantage encrusted embossingpoeder gebruikt.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs

15 opmerkingen:

Unknown zei

Beautiful creation and lovely image used. Your design is very impressive. Thank you for joining us at Crafting for all Seasons and we hope to see you again soon...good luck in the challenge...luv aNNie [DT]

GerJanne zei

Ha Claudia,
wat een mooi kaartje heb je gemaakt! Die kleuren zijn echt prachtig bij elkaar en die zilveren ijskristal...Supermooi.
Groetjes,
GerJanne

Malika zei

Claudia, dit is echt een juweeltje. En heel mooi ingekleurd.

malika

Hermien zei

Mooi winterkaartje is het geworden Claudia, en wat fijn dat jullie al geslaagd zijn voor de kleding van de communie.

Groetjes Hermien

jolanda zei

prachtige kaart

corryskaart zei

hoi claudia
toch heerlijk als jullie allemaal tevreden zijn over de kleding voor de commune en je kaart is wonderschoon, heel winters door de prachtige kleuren
groetjes van corry

Nelleke zei

Leuke winterkaart, al hoeft het van mij allemaal niet zo. Laat het maar weer gauw voorjaar worden. Groetjes, Nelleke

Marcella zei

Hoi Claudia
Altijd fijn om goed geslaagd te zijn .met de communie kleertjes .
En wat een leuke winterse kaart heb je weer gemaakt .
Groetjes Marcella

ANJA 3D zei

Schitterende kaart, Claudia.
Heerlijk dat ze geslaagd zijn met hun kleding.
Groetjes, Anja

Anita van Merode zei

Hoi Claudia,
Ik kwam toevallig bij je uit, wat een super mooie kaarten maak je. Ik zag dat je met deze kaart aan ons scr@p- challenge wil meedoen, hartstikke leuk! Maar wil je dan nog proberen je link bij te zetten? Want deze zie ik er niet bij staan! Hopelijk totziens op scr@-Cards challenge blog met deze prachtige kaart. Ga je gelijk ook volgen, misschien ook zin om bij mij te komen kijken?
Groetjes Anita

Anita van Merode zei

Ps ik zie al dat ik je volg!!

sammi zei

Gorgeous card. Love all the sparkle.
Thank you so much for linking up with us in our “Winter Wonderland” challenge at Catch The Bug! Please join us, again, next time, for a new challenge and more chances to win! ~~Sammibug~~ DT Member For Bugaboo Stamps

Julie Temple zei

Just ADORABLE! I love Tilda!Thanks for joining us for the Winter Wonderland Challenge at Bugaboo's Catch The Bug!
Julie

Cindy van Oorschot zei

A beautiful card. Love the colors, but the layout is just fantastic. Thanks for sharing with us at CFAS and good luck.
Cindy DT

Jodie Mackrell zei

beautiful card. thank you for joining us at catch the bug!