Volgers

woensdag 29 januari 2014

Van Harte

Hoi,

Deze avond nog lekker wat gefreubeld. Het wou niet echt lukken vandaag. Ik had wel een idee in mijn hooft maar kreeg dat maar niet goed op mijn kaart. Na wat gepuzzel is dit het resultaat geworden. Ben wel tevreden. Geen standaard rood of roze maar een blauw kaartje met hartjes.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
NKU: uitdaging 59 volgens schets met als thema verjaardag tot 30 januari
DCL: challenge 202 - harten in de hoofdrol tot 31 januari


gebruikte materialen:
cardstock, Panduro (Pipoos) en action
DP: action
mallen: Joy Craft en MD
tekststempel: free digis van Noor Design

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen. Creatieve groetjes Claudia

12 opmerkingen:

Lenie zei

wat een mooie kaart.
groeten Lenie

anja curvers zei

Mooie kaart hoor heel erg bedankt voor je deelname aan DCL.

Josje zei

Mooie kaart

Cinderella zei

Hoi Claudia
Wat een leuke kaart heb je gemaakt
Liefs Cinderella

Ria zei

Leuke kaart Claudia.
Gr Ria

Anita Meijer zei

Het is je uiteindelijk dan toch nog gelukt Claudia, ik vind hem prachtig geworden.
Superleuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU, dank je wel en veel succes.
Liefs van Anita

Aukje zei

Het is een mooie kaart geworden!!
groetjes
Aukje

karin zei

Dat kan gebeuren Claudia, dat het eens niet wil lukken. Hebben we allemaal wel eens denk ik. Maar het is toch een prachtige kaart geworden vind ik.
groetjes,
Karin

carla zei

Wat is die weer leuk geworden Claudia.
In het blauw staat die ook mooi en het is weer eens wat anders.
Groetjes,
Carla

Rosalien Zwackhalen zei

Wat leuk al die verschillende harten. Mooi kaartje. Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Anoniem zei

Een hele mooie kaart.Leuk met al die harten.Groetjes Joke

Ellen zei

Wat een lieve hartenkaart! Leuk dat je meedoet bij DCL.
Groetjes Ellen