Volgers

vrijdag 3 januari 2014

Even geen kerstkaart, maar een .... winterkaart

Hoi,

Nog even geen kerstkaart. Die heb ik de afgelopen weekjes wel genoeg gemaakt. Lang zal het wel niet duren hoor, want ik heb het mij zoals vorig jaar weer voorgenomen om elke week een kerstkaartje te maken.

Nu mijn winterkaart. En zoals Jarno zei, "mama dat is wel sober, maar mooi".

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Knutsels en kadootjes: winterkaart - geen kerst volgens schets tot 04 januari

gebruikte materialen:
cardstock: pipoos
DP: restjes
mal sterren: Nellie Snellen
plakparels: action
tekststempel: Joy Craft
clipboard huisjes: heb ik ooit eens gewonnen
Alle randen heb ik bewerkt met memento inkt, London Frog.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

grtjs
Claudia

11 opmerkingen:

Ria zei

Mooie kaart Claudia.
Gr Ria

GerJanne zei

Ha Claudia,
inderdaad een sobere, maar heel mooie kaart! En zo leuk om te zien hoe de uitwerking van de sketch is geworden. Meteen herkenbaar. Mooie kleuren en leuk dat je meedoet met de challenge van Knutsels en Kadootjes...
Groetjes,
GerJanne

Anita Meijer zei

Een heel mooi kaartje Claudia en bij de winter hoort het toch wel ietwat somber te zijn, ik vind hem mooi.
Liefs van Anita

ANJA 3D zei

Schitterende kaart, Claudia
Groetjes, Anja

Hermien zei

Prachtig een kaartje dat aangepast is naar het weer wat we in de winter hebben, al donderde en bliksemde het hier vananvond1

groetjes Hermien

Lisbeth zei

Hoi Claudia
Jarno
heeft gelijk sober maar mooi kaartje
grtjs Lisbeth

nans'creablog zei

Een eenvoudige maar mooie kaart Claudia.

Groetjes,
Nans

Monique zei

Super Claudia, bedankt voor het meedoen bij Knutsels en Kadootjes.
Lieve groetjes, Monique

Antoinette Voorn zei

Mooi en strak kaartje! de huisjes zijn zo schattig , heel leuk gedaan!

carla zei

Ook weer heel leuk Claudia.
Schattige huisjes.
Groetjes,
Carla

corryskaart zei

vind je kaart een echte winterkaart en zeker mooi door de ietsje sombere kleuren maar de winter is voor vele een somber jaargetijde!
groetjes van corry