Volgers

maandag 20 januari 2014

Be Yourself

Hoi,

Het laatste kaartje voor vandaag. Het is echt wel bedtijd. Morgen (straks) ga ik met Joran het ziekenhuis voor een lactose onderzoek. Ik ben benieuwd en hoop op het beste.

Dit is mijn kaartje geworden.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
C&S: uitdaging 201: voglens schets met digi van C&S tot 20 januari
De Creatieve Zebra: maandchallenge 5: fotoinspiratie tot 29 januari

gebruikte materialen:
cardstock: american craft en boekenvoordeel
DP: actions
mal: boekenvoordeel en Joy
plakparels: action
bloemetje is zelf gehaakt

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

21 opmerkingen:

Ingrid Reyners zei

Pff jij bent nog laat op 's nachts, het is al maandag als je dit bericht hebt gepost, terwijl ik je vorige bericht heb gelezen net en zie dat je pas om 3.uur in bed lag, nee dan heb ik echt nodig om de dag erna op tijd naar bed te gaan. Je vorige kalendertjes zijn ook erg leuk, wat leuk dat je die weg geeft, en ook dit kaartje heb je mooi gemaakt, mooi in zijn opzet en eenvoud. Succes met het lactose onderzoek vandaag, ik hoop er het beste van. Groetjes, Ingrid.

nans'creablog zei

Een hele mooie kaart Claudia. Leuk detail dat gehaakte bloempje.
Veel succes met het onderzoek.

Groetjes,
Nans

Ria zei

Mooie kaart Claudia.
Gr Ria

Els Paesen zei

Weer een leuk kaartje Claudia!
Succes met het onderzoek. Hopelijk komt alles goed. Groetjes, Els.

Malika zei

Heel mooie kaart met die vlindertjes.

malika

Anoniem zei

Prachtige kaart en succes met het onderzoek.Groetjes Joke

Anita van Merode zei

Prachtige kaart Claudia!
Mooie kleuren en leuk gedaan zo.
Groetjes Anita

Marcella zei

Een super leuk kaartje heb je weer gemaakt .
Gezellig dat je meedoet met de challenge bij het Cards&Scrap blog
Groetjes Marcella

Je@net zei

Leuke uitwerking van de schets, Claudia. Mooi met die vlinders en het gehaakte bloemetje!
Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Cards & Scrap!

Marijke zei

Leuk kaartje Claudia! En weer zo een lief gehaakt bloemetje!
Veel succes met het onderzoek. Hopelijk vinden ze iets en kunnen ze Joran dan verder helpen.

Marfien zei

Leuke schets hè! Hier kun je ook lekker je restjes in kwijt. Deze is ook weer goed gelukt. En je kalender is top.

Aukje zei

Mooi kaartje, Claudia!
groetjes
Aukje

Tinie zei

Het is een leuke kaartje geworden, Claudia!!
Bedankt voot het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!!
Groetjes Tinie

Tinie zei

Het is een leuke kaartje geworden, Claudia!!
Bedankt voot het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!!
Groetjes Tinie

Antoinette Voorn zei

Gaaf kaartje heb je gemaakt n.a.v. de sketch!

Josje zei

Mooie kaart heb je gemaakt

ANJA 3D zei

Ik heb weer heel wat gemist. Je 1e kerstkaart, Prachtig. De kalendertjes, super en deze kaart is schitterend. ik heb ze allemaal goed bekeken.

Groetjes, Anja

Nelly zei

Mooie uitvoering van de sketch en leuke digi tekst stempel heb je gebruikt

Bedankt voor je deelname deze keer bij Cards & Scrap.

Groetjes Nelly

Erica ♥ zei

Ik vind dat een geweldig kaartje,
mooie kleuren heb je gebruikt ☺

Een hele fijne nieuwe week met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}

Hermien zei

Je hebt de sketch ook heel mooi uitgewerkt Claudia.

groetjes Hermien

Heleen zei

Echt een super kaart heb je ervan gemaakt! Hele mooie uitwerking van onze kleuren uitdaging.
Lieve groetjes, Heleen (DCZ)